ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۱۲ نفر از طرفداران «عرفان حلقه» در اصفهان بازداشت شدند

سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان اعلام کرد که یکی از مسئولان اصلی «عرفان حلقه» و ۱۱ نفر دیگر از اعضای این گروه را در اصفهان بازداشت کرده است.

سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان اعلام کرد که یکی از مسئولان اصلی «عرفان حلقه» و ۱۱ نفر دیگر از اعضای این گروه را در اصفهان بازداشت کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم سازمان اطلاعات سپاه پاسداران استان اصفهان در اطلاعیه‌ای که پنج‌شنبه ۱۲ مرداد منتشر کرده گفته که به‌همراه دستگیرشدگان «اسناد انبوه و حائز اهمیتی» کشف و ضبط شده است.

سازمان اطلاعات سپاه استان اصفهان از مردم این استان خواسته است که هرگونه کلاس‌، تجمع و فعالیت‌های این‌گونه گروه‌ها را به این سازمان گزارش کنند.

نیروهای امنیتی سپاه پاسداران در استان اصفهان یک بار در مردادماه جاری از بازداشت ۹ تن از اعضای «عرفان حلقه» در شاهین شهر اصفهان و یک بار نیز در تیرماه سال جاری از دستگیری ۱۱ نفر از طرفداران این گروه در نجف‌آباد خبر داده بودند.

محمدعلی طاهری، رهبر «عرفان حلقه» اردیبهشت ۱۳۹۰ برای سومین بار به اتهام «فساد فی‌الارض» بازداشت شد و از آن زمان تاکنون در زندان است.

«عرفان حلقه» انواعی از رفتار‌های آیینی فردی و جمعی بر اساس آموزه‌های عرفانی و شبه‌علمی را در برمی‌گیرد. وابستگان به این حلقه گمان‌ می‌کنند که با به‌کارگیری این آموزه‌‌ها به آرامش می‌رسند.

عرفان‌های نوظهور یکی از چالش‌های جمهوری اسلامی در یک جامعه مذهبی‌ست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.