ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مدیرکل حراست وزارت ورزش: شجاعی و حاج‌صفی به دلیل بازی با مکابی اسرائیل محروم می‌شوند

احتمال محرومیت مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی به دلیل بازی در برابر مکابی اسرائیل قوت گرفت. این دو تیم باشگاهی خود، پانیونیوس یونان را در بازی مقابل حریف اسرائیلی در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کردند.

احتمال محرومیت مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی به دلیل بازی در برابر مکابی اسرائیل قوت گرفت. این دو بازیکن تیم باشگاهی خود، پانیونیوس یونان را در بازی مقابل حریف اسرائیلی در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کردند.

احسان حاج‌صفی در تلاش برای رسیدن به بازیکن تیم فوتبال مکابی تل آویو

مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان ضمن اعلام احتمال محرومیت این دو بازیکن تیم ملی فوتبال گفته است حرکت آنها را به هیچ عنوان تایید نمی‌کند.

محمدجواد عباباف روز جمعه ۱۳ مرداد به خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه گفته است مسلما طبق مقررات با این دو بازیکن برخورد خواهد شد.

عباباف گفته است: «به احتمال بسیار زیاد شجاعی و حاج‌صفی از بازی‌های آینده تیم ملی محروم می‌شوند اما باید منتظر نظر نهایی مسئولان باشیم.»

شجاعی و حاج‌صفی، دو ملی پوش تیم فوتبال ایران که در حال حاضر برای باشگاه پانیونیوس بازی می‌کنند، روز پنج شنبه سوم اوت/ ۱۲ مرداد، در ترکیب تیم خود در مقابل تیم مکابی تل آویو به میدان رفتند.

در حالی که بازی رفت این دو تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم مکابی به پایان رسیده بود، در بازی برگشت هم نتیجه بازی رفت تکرار شد و تیم پانیونیوس با شکست دو بر صفر در مجموع دو بازی رفت و برگشت، از لیگ اروپا حذف شد.

از آنجا که مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی تیم خود را در سفر به اسرائیل برای بازی رفت مرحله سوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا همراهی نکرده بودند، با توجه به شکست یک بر صفر در بازی رفت، باشگاه و سرمربی تیم تاکید کرده بودند که این دو بازیکن باید به تعهد خود در مقابل باشگاه وفادار باشند و در بازی برگشت در برابر نماینده اسرائیل به میدان بروند.

شجاعی و حاج‌صفی اما در بازی برگشت در حالی که مچ‌بند ایران بر دست داشتند، ۹۰ دقیقه برای تیمشان بازی کردند.

مسعود شجاعی در این بازی در دقیقه ۳۱ کارت زرد گرفت. او همچنین در دقیقه ۱۴ و به دنبال رد و بدل شدن توپ در یک ضربه کرنر کوتاه، به محوطه جریمه تیم مکابی نفوذ کرد و قصد ایجاد موقعیت داشت که در یک صحنه‌ مشکوک به پنالتی با یک تکل متوقف شد. داور اما در این صحنه دستور به ادامه بازی داد.

تیم‌های ورزشی ایران چه در رشته‌های تیمی و چه در رشته‌های انفرادی از سال ۵۷ به این سو مقابل تیم‌ها و ورزشکاران اسرائیلی حاضر نمی‌شوند.

این سیاست‌ رسمی جمهوری اسلامی باعث حذف و محرومیت ورزشکاران در بازی‌های مختلف از جمله مسابقات المپیک شده است چرا که فدراسیون‌های ورزشی برای حاضر نشدن ورزشکاران برای رقابت با حریفان، جریمه و محرومیت در نظر گرفته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جانباز

    اینهم خود یک صحنه نبرد با عوامل دشمن صیهونیستی است چرا باید تقبیح شود زیرا در صورت امتناع و عقب نشینی دشمن بهره مند میشود بخصوص در کشتی که سربازان ما به راحتی میتوانند پشت دشمن را به خاک بمالند.