ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«جغد جنگ»: نمایش تازه‌ای از رضا علامه‌زاده

نویسنده و کارگردان نام‌آشنای ایرانی نمایش تازه‌ای را روی صحنه آورده است: «جغد جنگ» با بازی حمید عبدالملکی در نقش‌‌های مختلف، به تنهایی.

رضا علامه‌زاده، نویسنده و کارگردان نام‌آشنای ایرانی نمایش تازه‌ای را روی صحنه آورده است: «جغد جنگ» یک نمایش تک‌نفره بر اساس شاهنامه فردوسی و با بازی حمید عبدالملکی.

پیش‌پرده نمایش «جغد جنگ» به کارگردانی رضا علامه‌زاده به خوبی گویای موضوع این نمایش و هنرنمایی حمید عبدالملکی روی صحنه است:

رضا علامه‌زاده درباره یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایش «جغد جنگ» می‌‌گوید:

«نمایش تک نفره همواره «استندآپ» کمدى را به ذهن آدم مى‌آورد در حالیکه تاریخ اجراهاى تک نفره در فرهنگ‌هاى مختلف اگر از تاریخچه استندآپ کمدى بیشتر نباشد کمتر نیست. یکى از مطرح‌ترین نمایشات تک نفره در سال‌هاى اخیر اجراى نمایش معروف «جوهان پادان و کشف قاره آمریکا» است که داریو فو، نمایش‌نامه‌نویس ایتالیائی و برنده نوبل ادبیات آن را نوشته و کارگردانی کرده است. ماریو پیرووانو، بازیگر نامدار ایتالیائى این نمایش را با بیش از ده شخصیت به تنهائی بازی کرده است.»

«جغد جنگ» چنین نمایش است: حمید عبدالملکی در نقش‌های مختلف روی صحنه به تنهایی بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.