ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عدم دریافت سهمیه سوخت ۹۰۰ لنج را در چابهار از کار انداخته است

۹۰۰ لنج و قایق صیادی در چابهار به دلیل نداشتن سوخت از رفتن به دریا بازمانده‌اند و بیش از ۲۰ هزار صیاد و خانواده‌هاشان تنها منبع درآمد خود را از دست داده‌اند

۹۰۰ لنج و قایق صیادی چابهار به دلیل نداشتن سوخت از رفتن به دریا بازمانده‌اند و بیش از ۲۰ هزار صیاد و خانواده‌هاشان تنها منبع درآمد خود را از دست داده‌اند.

علت عدم توزیع سهمیه سوخت، نبودن هماهنگی میان اداره شیلات و وزارت نفت اعلام شده است.

لنج های بدون سوخت مانده در چابهار

علیم افشار، رییس هیات مدیره اتحادیه صیادان چابهار گفته است صیادان به عدم توزیع سهمیه سوخت معترضند زیرا شناورهای آن‌ها از کار بازمانده و در بندرگاه‌ها بدون استفاده باقی مانده‌اند. صیادانی نیز که بر روی این شناورها کار می‌کنند بیکار شده‌اند.

افشار به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفته است مسئولان با توسل به دستاویزهای مختلف از جمله مبارزه با قاچاق، سهمیه سوخت تعدادی از صیادان را قطع کرده یا محدودیت‌های دیگری برای آنان ایجاد کرده‌اند.

۲۶ هزار صیاد در چابهار از طریق ماهیگیری زندگی خود را می گذرانند.

به گفته مسئولان اتحادیه صیادان چابهار، شمار بالای صیادان این منطقه ناشی از بیکاری گسترده و نبود شغل و امکان کشاورزی است و جوانان بیکار برای کسب حداقل درآمد راهی جز ماهیگیری ندارند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.