ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ندا امین، روزنامه‌نگار ایرانی «به زودی به اسراییل خواهد رسید»

معاون وزیر خارجه اسرائیل خبر داد که سفر ندا امین، وبلاگ‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی به اسرائیل با دلایل شخصی به تعویق افتاده است و او به زودی به اسراییل خواهد رسید.

معاون وزیر خارجه اسرائیل، زیپی هوتوولی خبر داد که سفر ندا امین، وبلاگ‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی به اسرائیل با دلایل شخصی به تعویق افتاده است و او به زودی به اسراییل خواهد رسید. این گفته مقام اسرائیلی در واکنش به خبر روز گذشته مبنی بر بازداشت این روزنامه‌نگار ایرانی در فرودگاه استانبول است.

تصویر تازه‌ترین خبر روزنامه اسرائیلی درباره ندا امین

روزنامه اسرائیلی جروسالم پست در خبری کوتاه به نقل از سردبیر روزنامه «تایمز اسرائیل» که وبلاگ ندا امین را در بخش آنلاین آن روزنامه منتشر می‌کند، خبر دستگیری ندا امین را تکذیب کرد.

ندا امین، وبلاگ‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی ۳۲ساله که سال ۲۰۱۴، پس‌از خروج از ایران، در ترکیه تقاضای پناهندگی کرده بود، پس از آنکه با خطر اخراج از ترکیه و بازگرداندن به ایران روبرو شد، موفق به دریافت ویزای مخصوص برای سفر به اسرائیل شد. دولت اسرائیل برای جلوگیری از اخراج ندا امین از ترکیه و بازگرداندن او به ایران، به او پناهندگی اعطا کرده است.

ندا امین در طول مدتی که در ترکیه ساکن بوده است با روزنامه‌ی «تایمز اسرائیل» همکاری می‌کرد و برای این رسانه مطالبی مرتبط با حقوق زنان در ایران می‌نوشته است.

در همین زمینه:

ندا امین، روزنامه‌نگار ایرانی در فرودگاه استانبول بازداشت شد

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.