ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تنش‌زدایی و مدیریت تنش با آمریکا از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت خارجه ایران

وزیر پیشنهادی روحانی برای تصدی وزارت خارجه به کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی رفت که برنامه‌های خود را برای کابینه دوازدهم معرفی کند.

محمد جواد ظریف، وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای تصدی وزارت خارجه ایران در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برنامه‌هایش را در دولت دوازدهم را اعلام کرد. ظریف گفت مهم‌ترین برنامه او در وزارت خارجه تنش‌زدایی از رابطه با آمریکاست.

محمد جواد ظریف، وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای تصدی وزارت خارجه ایران در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

محمد جواد ظریف، سه‌شنبه ۱۷ مرداد، ساعتی بعد از آنکه حسن روحانی فهرست وزاری پیشنهادی‌اش را به مجلس ارائه داد، برای معرفی برنامه‌‌هایش در دولت دوازدهم به کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی رفت. وزیر پیشنهادی روحانی برای تصدی وزارت خارجه ایران گفت:

«تنش‌زدایی از رابطه با آمریکا مهم‌ترین برنامه ماست. ما به دنبال تنش نیستیم و خواهان آرامش بین کشورها هستیم. درباره برجام ما مصمم به دفاع از منافع ملت ایران هستیم. نمی‌گذاریم آمریکایی‌ها مانع انتفاع ملت ایران شوند. آن‌ها نمی‌توانند هزینه توقف برجام را بر ایران تحمیل کنند. اگر آمریکایی‌ها بخواهند برجام را متوقف کنند باید هزینه آن ر ا هم بپردازند.»

حسن روحانی در مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی اطمینان داده بود که ایران، توافق هسته‌ای با قدرت‌های جهانی را نقض نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • گافزاد

    ﺍﻋﺰﺍﻡ ﺑﻤﺐﺍﻓﮑﻦﻫﺎﯼ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺑﻪ ﮐﺮﻩ ﻫﻤﺰﻣﺎﻥ ﺑﺎ ﺗﻬﺪﯾﺪ ﮐﺮﻩ ﺷﻤﺎﻟﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺣﻤﻠﻪ ﺑﻪ ﮔﻮﺍﻡ امریکا به همین راحتی تهران را بمباران اتمی خواهد کرد و برجام را با همین هدف به دولت روحانی تحمیل کردند وضعیت اقتصاد ایران هم که بعد از برجام تغییر نکرد و به روند رو به سقوط خود ادامه داد ایران روزانه یک میلیارد دلار از تحریم های جدید امریکا ضرر می کند