ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مبارزه با کانال‌های تلگرام و ایجاد جنگ روانی علیه کانال‌های افشاگر در اولویت وزارت اطلاعات

محمود علوی، وزیر پیشنهادی اطلاعات در نشست با نمایندگان عضو فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی برنامه‌‌های وزارت اطلاعات در دولت دوازدهم را معرفی کرد.

محمود علوی، وزیر پیشنهادی اطلاعات در نشست با نمایندگان عضو فراکسیون مستقلان مجلس شورای اسلامی برنامه‌‌های وزارت اطلاعات در دولت دوازدهم را معرفی کرد. مبارزه با کانال‌های تلگرام و ایجاد جنگ روانی علیه کانال‌های افشاگری مانند «آمدنیوز» در دستور کار وزارت اطلاعات قرار دارد.

محمود علوی، وزیر پیشنهادی اطلاعات

محمود علوی، وزیر پیشنهادی اطلاعات چهارشنبه ۱۸ مرداد به مجلس شورای اسلامی رفت که برنامه‌های خود را به گروهی از نمایندگان مجلس معرفی کند. او گفت:

«سیاست و امکان وزارت اطلاعات در خصوص کانال‌ها، برنامه پلیسی نیست و اینگونه برخورد در قبال فعالان مدنی جدای از عناصر ضد انقلاب را در شان یک جامعه رشد یافته نمی‌دانیم، در مورد ادمین کانال‌های داخلی می‌توانیم افراد را احضار کنیم و به دستگاه قضائی تحویل دهیم و دخالتی در کار قاضی نداریم.»

محمود علوی که در دولت یازدهم هم تصدی بر وزارت اطلاعات را به عهده داشته، اعلام کرد که در چهار سال گذشته وزارت اطلاعات هزاران کانال تلگرام را با محتوای ضد دینی مسدود کرده و مدیران این کانال‌ها را تحویل دستگاه قضایی داده است. گزارشی از این بگیر و ببندها هم به رهبر جمهوری اسلامی ارائه شده.

وزیر اطلاعات به کانال «آمدنیوز» هم اشاره کرد و گفت وزارت اطلاعات «اقداماتی در زمینه ایجاد جنگ روانی علیه این کانال» به راه انداخته است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.