ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشته شدن راننده وانت میوه‌فروش در قم در درگیری با مأموران شهرداری

شهرداری قم تکذیب کرد. مردم اعتراض کردند. دادستان پنج نفر را احضار کرد. در این فیلم مردم شرح واقعه را از دید خودشان بازگو می‌کنند.

شنبه ۲۱ مرداد یک راننده وانت میوه‌فروش در درگیری با مأموران سد معبر شهرداری قم کشته شد. در فیلمی که می‌بینید، مردم محل شرح واقعه را به آن شکل که دیده‌اند بازگو می‌کنند.

شهرداری قم اما هرگونه درگیری منجر به فوت را تکذیب کرده است. مدیر روابط عمومی شهرداری قم درباره این حادثه گفته است که مأموران شهرداری فقط به تذکری بسنده کرده‌اند، راننده وانت اما شیشه خودروی شهرداری را شکسته، بعد از مدتی حالش بد شده و در اثر اصابت سرش با جدول کنار خیابان مرده است.

صدیقی آخا، مدیر کل پزشکی قانونی قم هم گفته است: «به نظر می‌رسد به دنبال نزاع لفظی، احتمالا علت مرگ سکته قلبی بوده باشد.»

مردم اما در اعتراض به کشته شدن این دستفروش، خروجی میدان تره‌بار شهر قم را بستند. دادستانی قم ناگزیر در واکنش به این اعتراضات، خبر داد که پنج نفر از مأموران شهرداری را برای بررسی این حادثه احضار کرده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.