ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

صدور قرار بازداشت موقت یک ماهه برای ساسان آقایی

یک منبع آگاه به کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران گفته است که برای ساسان آقایی، روزنامه‌نگار و معاون سردبیر روزنامه اعتماد قرار بازداشت موقت به مدت یک ماه صادر شده است.

یک منبع آگاه به کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران گفته است که برای ساسان آقایی، روزنامه‌نگار و معاون سردبیر روزنامه اعتماد قرار بازداشت موقت به مدت یک ماه صادر شده است.

ساسان آقایی تا کنون سه بار دستگیر شده است

بنا به این گزارش، این منبع آگاه گفته است ساسان آقایی که عصر روز شنبه ۲۱ مرداد ماه در دفتر روزنامه اعتماد توسط ماموران امنیتی بازداشت شد، صبح روز بعد از زندان اوین به شعبه دوم دادسرای رسانه منتقل شده و برای او قرار بازداشت موقت به مدت یک ماه صادر شد اما هنوز اتهام این روزنامه‌نگار و نهاد بازداشت‌کننده او مشخص نیست.

همچنین به‌گفته این منبع آگاه نیروهای امنیتی پس از بازداشت آقایی مأموران او را به خانه‌اش برده‌اند و پس از تفتیش خانه و ضبط برخی از وسایل شخصی‌اش او را به زندان اوین منتقل کرده‌اند.

پیش از این، وب‌سایت کلمه مأمورانی که ساسان آقایی را بازداشت کرده بودند «وابسته به قوه قضائیه» عنوان کرده بود.

ساسان آقایی، یکی از روزنامه‌نگاران منتقد که به عبدالله نوری، سیاستمدار اصلاح‌طلب نزدیک است، تا کنون سه بار دستگیر شده. بار نخست برای مدت کوتاهی در سالگرد ۱۸ تیر در سال ۱۳۸۱، بار دوم پس از آغاز اعتراض‌های مردمی به انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۸۸ و سپس همراه با دو روزنامه‌نگار دیگر اعتماد در ۱۳۹۱.

در حال حاضر روزنامه‌نگارانی مانند هنگامه شهیدی، آفرین چیت‌ساز و احسان مازندرانی در زندان اوین با حکم‌های متفاوت به‌سر می‌برند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.