ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تشکیل ۱۰ تیپ واکنش سریع در ارتش و سپاه «برای مقابله با تروریست‌ها»

امیر حاتمی، وزیر پیشنهادی دفاع از تشکیل ۱۰ تیپ واکنش سریع در ارتش و سپاه برای مقابله با تروریست‌ها خبر داد.

امیر حاتمی، وزیر پیشنهادی دفاع از تشکیل ۱۰ تیپ واکنش سریع در ارتش و سپاه برای مقابله با تروریست‌ها خبر داد.

امیر حاتمی، وزیر پیشنهادی وزارت دفاع

به گزارش خانه ملت، امیر حاتمی در نشست صبح دوشنبه، ۲۳ مرداد کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: «پنج تیپ واکنش سریع در نیروی زمینی ارتش و پنج تیپ واکنش سریع در نیروی زمینی سپاه ایجاد شده تا به‌صورت جدی با تروریست‌ها مبارزه شود.»

او در این نشست به تشریح برنامه‌های وزارت دفاع در دولت دوازدهم پرداخت و «تقویت صنعت موشکی، هوایی، پدافند هوایی و صنعت دریایی و نیروی زمینی» را از اولویت‌های آن دانست.

وزیر پیشنهادی دفاع همچنین تصویب طرح مقابله با اقدامات آمریکا در مجلس را «سرمایه»ای برای حوزه دفاع کشور خواند چرا که به‌گفته او در این دوره هدف از تحریم‌های آمریکا نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران است.

این طرح که «مقابله با اقدامات تروریستی و ماجراجویانه آمریکا» نام دارد، یکشنبه ۲۲ مرداد به تصویب نمایندگان مجلس ایران رسید و بر اساس آن دولت باید هزار میلیارد تومان به برنامه موشکی تخصیص دهد، هزارمیلیارد تومان برای انجام اقدامات یادشده در طرح بین وزارتخانه‌های خارجه، اطلاعات و دفاع تقسیم کند، و هزار میلیارد تومان نیز به سپاه قدس بپردازد.

امیر حاتمی درباره فعالیت اقتصادی وزارت دفاع گفت این فعالیت‌ها در زمان سازندگی به نیروهای مسلح ارجاع شده که اکنون چند بانک برای اداره فعالیت‌های اقتصادی ایجاد شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Nader

    یک شبکه تلویزیونی اسرائیل با انتشار تصاویر ماهواره‌ای اعلام کرد ایران در حال ساخت کارخانه موشک‌های دوربرد در شمال غرب سوریه است. تصاویر پخش شده در شبکه دو تلویزیون اسرائیل کارخانه‌ای در دست ساخت در شمال غرب سوریه، در شهرساحلی دریای مدیترانه در منطقه بَنی یاس را نشان می‌دهد که گفته می‌شود محل ساخت و ساز و ذخیره مواد منفجره است.