ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حسن خمینی: هیچ دخالتی در امور دانشگاه آزاد ندارم

حسن خمینی گفته است که چندین ماه است که در جلسات هیأت امنای دانشگاه آزاد شرکت نمی‌کند و هیچ دخالتی در امور این دانشگاه نیز ندارد.

حسن خمینی گفته است که چندین ماه است که در جلسات هیأت امنای دانشگاه آزاد شرکت نمی‌کند و هیچ دخالتی در امور این دانشگاه نیز ندارد.

حسن خمینی، عضو هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد

مرتضی اشراقی، نوه دختری آیت‌الله خمینی، رهبر انقلاب ایران در صفحه اینستاگرام خود از دیدارش با حسن خمینی، نوه پسری خمینی خبر داد و نوشت در این دیدار از دانشگاه آزاد و زیاد شدن شهریه آن صحبت شده و حسن خمینی گفته است چندین ماه است که از حضور در جلسات جلسات هیأت امنا و هیأت مؤسس دانشگاه آزاد «معذور» است.

حسن خمینی همچنین گفته است که در امور دانشگاه هیچ دخالتى ندارد و «نگرانى نسبت به آینده دانشگاه آزاد در میان اهل اندیشه و مطلعین از امور فزاینده است.»

علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد در واکنش به این سخنان گفته است: «حسن خمینی همچنان عضو هیأت امناست و می‌تواند در جلسات شرکت کند، اما با تصمیم شخصی تاکنون در این جلسات حضور پیدا نکرده است.»

پس از مرگ اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد، علی‌اکبر ولایتی، مشاور رهبر جمهوری اسلامی از سوی او به‌عنوان رئیس هیأت مؤسس منصوب شد. از آن زمان ولایتی دست به تغییرات اساسی در دانشگاه آزاد زد که با مخالفت طرفداران هاشمی رفسنجانی روبه‌رو شد. حسن خمینی نیز از جمله این افراد بود.

او در خردادماه سال جاری در نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران، در مورد توجیه قانونی عزل حمید میرزاده از ریاست این دانشگاه ابراز تردید کرده و خواهان دخالت رئیس جمهوری در این موضوع شد. میرزاده از افراد نزدیک به هاشمی رفسنجانی بود که با روی کار آمدن روحانی و تغییر دولت رئیس دانشگاه آزاد شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.