ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رییس پلیس تهران درباره گشت ارشاد: برخورد سلبی نخواهیم داشت

رییس پلیس جدید تهران در گفت و گو با خبرنگاران، درباره ادامه اجرای طرح گشت ارشاد گفته: «برخوردهای ما در این زمینه ایجابی است و برخوردهای سلبی و قهرآمیز نخواهیم داشت.»

رییس پلیس جدید تهران در گفت و گو با خبرنگاران، درباره ادامه اجرای طرح گشت ارشاد گفته: «برخوردهای ما در این زمینه ایجابی است و برخوردهای سلبی و قهرآمیز نخواهیم داشت.»

حسین رحیمی، در اولین نشست خبری خود با خبرنگاران گفته: «پلیس مسوول برخورد با هرگونه ناهنجاری است که در جامعه صورت می گیرد، در این باره نیز برخوردهای ما ایجابی است و برخوردهای سلبی و قهرآمیز در این زمینه نخواهیم داشت واز مردم می‌خواهیم تا شئونات اسلامی را رعایت کنند.»

از پاسخ او مشخص نیست که چه اتفاقی برای گشت ارشاد خواهد افتاد.

دولت حسن روحانی ازدوره نخست خود سعی کرده است که بدون اشاره به آزادی زنان در انتخاب پوشش، این موضوع را مطرح کند که برخورد پلیسی با انتخاب‌های پوششی زنان موجب ترویج حجاب اسلامی نخواهد شد. با این حال در دوران قدرت این دولت هم گشت ارشاد بارها به خیابان‌ها آمده و به زنان تذکر داده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.