ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مجید عابدین‌زاده مقدم، زندانی سیاسی در اوین اعتصاب غذا کرده است

مجید عابدین‌زاده مقدم، زندانی سیاسی، از ۲۱مرداد در اعتراض به اخلال در آزادی مشروط او و همچنین رفتارهای دادیار ویژه زندانیان با خانواده‌اش دست به اعتصاب غذا زده است.

مجید عابدین‌زاده مقدم، فعال مدنی و سیاسی که در حال حاضر در بند ۸ زندان اوین محبوس است، در اعتراض به اخلال ایجاد شده از سوی دادستانی برای آزادی مشروط و همچنین رفتارهای دادیار ویژه زندانیان با خانواده‌اش دست به اعتصاب غذا زده است. او هم‌اکنون چهارمین روز از اعتصاب اعتراضی خود را پشت سر می‌گذارد.

مجید عابدین‌زاده مقدم، فعال مدنی و سیاسی

مجید عابدین‌زاده مقدم، زندانی سیاسی از ۲۱ مرداد ماه اعتصاب غذای خود را آغاز کرده است. بر اساس خبرهایی که زمانه دریافت کرده است، او در چهار روز گذشته تنها آب نوشیده و در این مدت از اضافه کردن قند و نمک به آب نوشیدنی خود نیز خودداری کرده است.

با گذشت چهار ماه از موافقت اولیه مسئولان زندان و بازجویان مجید مقدم با آزادی مشروط او، هنوز از سوی دادستانی اقدامی در این مورد برای تکمیل پرونده صورت نگرفته است.

از دیگر دلایل اعتصاب غذای مجید مقدم اعتراض به مزاحمت تلفنی برای خانواده‌اش و همچنین بی احترامی دادیار ویژه زندانیان سیاسی زندان اوین به خانواده‌اش بوده است. او اعلام کرده است تا رسیدن به خواسته‌اش یعنی آزادی بدون قید و شرط به اعتصاب خود ادامه می‌دهد.

مجید عابدین‌زاده مقدم از جمله افراد بازداشت شده در سال ۱۳۸۸ است که در بازداشتگاه کهریزک شاهد مرگ یکی از افراد بازداشت‌شده بود و در این مورد سخن گفته است.

عابدین‌زاده مقدم در آذرماه سال ۹۳ بازداشت و در دادگاه بدوی به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شد. پرونده او برای بررسی به دادگاه تجدید نظر ارسال و این حکم به ۳ سال حبس تقلیل یافت. او صبح روز ۱۱ آبان ماه ۹۵، برای تحمل محکومیت ۳ سال حبس، خود را به زندان اوین معرفی کرد.

«اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸»، «دیدار با خانواده کشته‌شدگان سال ۸۸»، «حمایت از زندانیان سیاسی و ملاقات با آن‌ها» و «بازگویی حوادث کهریزک از طریق مصاحبه با رسانه‌ها» از دلایل صدور حکم ۳ سال حبس این فعال مدنی در دادگاه انقلاب بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.