ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محمود صادقی: نمایندگان مجلس در حال پیگیری رفع حصر از محصوران‌اند

نماینده اصلاح‌طلب مجلس خبر داده که نمایندگان در حال فراهم آوردن زمینه‌هایی برای رفع حصر از محصوران‌ و برآوردن خواسته‌های مهدی کروبی‌اند.

محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی خبر داده که نمایندگان مجلس در حال فراهم آوردن زمینه‌هایی برای رفع حصر از محصوران‌اند، اما این موضوع را در رسانه‌ها مطرح نکرده‌اند.

محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب تهران در مجلس شورای اسلامی

محمود صادقی در توئیتی نوشته است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال تلاش‌اند دو خواسته مهدی کروبی را برآورده کنند:

« نمایندگان بدون رسانه‌ای کردن موضوع درحال پیگیری درخواست آقای کروبی و فراهم ساختن زمینه رفع حصراند.تشدید فضای دوقطبی خلاف مصالح ملی است.»

— محمود صادقی (@mah_sadeghi) 17. August 2017

مهدی کروبی روز گذشته، بعد از نماز صبح اعتصاب غذای خود را آغاز کرده است. به گفته همسر او کروبی دو خواسته دارد: خروج مأموران امنیتی از منزل و برچیدن وسایل شنود و دوربین‌ها. شامگاه گذشته حال مهدی کروبی رو به وخامت و به بیمارستان رجایی در تهران بستری شد. حزب اعتماد ملی خبر داده که در این میان او را به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل کرده‌اند.

پیش از این سحام گزارش داده بود که محمد خاتمی، رئیس جمهور اصلاحات در گفت‌وگوی تلفنی با خانواده کروبی گفته بود که کاری از او برنمی‌آید، اما از رئیس جمهوری اسلامی انتظار می‌رود که در مقام ریاست شورای عالی امنیت ملی دستور خروج مأموران امنیتی از منزل خانواده کروبی را صادر کند و به این ترتیب دست‌کم یکی از دو خواسته او را برآورده سازد.

مهدی کروبی از ۲ تا ۱۹ مرداد به دلیل اختلال ریتم در بیمارستان بستری بود. او به ‌همراه میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، سه تن از رهبران جنبش سبز از بهمن‌ماه ۱۳۸۹ بدون آن‌که محاکمه شوند در حصر خانگی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حمزه

    با سلام سيد بزرگوار آقاي خاتمي ايندفعه خيلي خود را به خطر انداخته اند كه چنين دفاع جانانه اي از آقاي كروبي كردند!!!!