ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کروبی اعتصاب غذای خود را شکست

با توافق مقام‌های دولتی مبنی بر خروج نیروهای امنیتی از خانه مهدی کروبی، یکی از خواسته‌های او که به‌خاطر آن اعتصاب غذا کرده بود برآورده شد و او اعتصاب خود را شکست.

محمد کروبی، فرزند مهدی کروبی اعلام کرد که مقام‌های دولتی تضمین داده‌اند نیروهای امنیتی از خانه پدرش خارج شوند. خروج نیروهای امنیتی از منزل مهدی کروبی یکی از خواسته‌هایی بود که کروبی به‌خاطر آن‌ دست به اعتصاب غذا زده بود. با برآورده شدن این خواسته مهدی کروبی به اعتصاب خود پایان داد.

مهدی کروبی دو خواسته داشت: خروج مأموران امنیتی از منزل و برگزاری دادگاه علنی.

محمد کروبی، عصر روز پنج‌شنبه ۲۶ مرداد در صفحه توئیتر خود نوشت حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت به همراه معاون امنیتی وزیر اطلاعات خبر خروج نيروهاى امنيتى از منزل پدرش را اعلام كردند. او نوشت: «هاشمى تضمين خود و دولت را در عملى كردن اين موضوع صريحاً اعلام كرد.»

دقایقی بعد محمد کروبی در توئیت دیگری نوشت: «اعتصاب غذا پايان پذيرفت. بنا شد دولت تمام تلاش خود را براى تحقق شرط دوم محاكمه علنى به‌كار ببندد.»

پسر مهدی کروبی همچنین خبر داد که پدرش به‌دلیل مشکل قلبی باید دو روز دیگر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بماند.

بدین ترتیب مهدی کروبی با برآورده شدن خواسته نخست خود اعتصاب غذای خود را شکست.

در واکنش‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی ابراز شده گفته شده که دولت گام خود را در این زمینه برداشت و اکنون نوبت «حاکمیت» است که خواسته دوم کروبی را عملی سازد.

مهدی کروبی روز گذشته، چهارشنبه ۲۵ مرداد، بعد از نماز صبح اعتصاب غذای خود را آغاز کرد. او دو خواسته داشت: خروج مأموران امنیتی از منزل و برگزاری دادگاه علنی.

شامگاه گذشته حال مهدی کروبی رو به وخامت گذاشت و در بیمارستان رجایی در تهران بستری شد. حزب اعتماد ملی خبر داد که در این میان او را به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل کرده‌اند.

در طول ۲۴ ساعت گذشته لابی‌های گسترده‌ای در میان مسئولان حکومتی صورت گرفت تا مسئله اعتصاب غذای مهدی کروبی حل شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.