ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک مقام وزارت اطلاعات: اتهامات ضدانقلاب علیه وزیر پیشنهادی ارتباطات کذب است

علیه آذری جهرمی گفته شده که او در بازجویی چند عضو ستاد انتخاباتی موسوی و تهیه تجهیزات شنود و بازداشت فعالان مدنی دست داشته اکنون گفته می‌شود او از خادمان نظام است.

دستیار ویژه وزیر اطلاعات می‌گوید محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات از خادمان نظام و «مدیران پاکدست» وزارت اطلاعات بوده است.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، در جلسه بررسی صلاحیت‌اش در مجلس

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مقام مسئول وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی که نامش منتشر نشده، گفته است آن‌چه در «رسانه‌های معاند و ضد انقلاب» درباره آذری جهرمی مطرح می‌شود «کذب محض» است.

او افزوده است که این اقدام «با هدف تخریب نیروهای خدوم جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود» و «آذری جهرمی از مدیران خوشنام، پاکدست و قانونمدار وزارت اطلاعات و وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات بوده است».

محمدجواد آذری جهرمی با ۳۶ سال سن جوان‌ترین وزیر پیشنهادی کابینه و چهره‌ای امنیتی است که معرفی‌اش از سوی روحانی واکنش‌های فراوانی را به دنبال داشته است.

او خود اعلام کرده که از سال ۸۴ تا ۹۲ در وزارت اطلاعات کار می‌کرده است. کمپین بین‌المللی حقوق بشر ۲۲ مردادماه جاری با صدور بیانیه‌ای به «سوابق مخدوش» آذری جهرمی اشاره کرده و گفته بود که او در سال ۸۸ بازجویی «فنی» از پنج نفر از اعضای ستاد قیطریه میرحسین موسوی را به عهده داشته است. همچنین فعالان حقوق بشر گفته‌اند که او در تهیه تجهیزات شنود و بازداشت فعالان مدنی به دنبال اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات بحث‌برانگیز ریاست جمهوری در سال ۸۸، دست داشته است.

هیچ‌یک از مقامات جمهوری اسلامی از جمله خود محمدجواد آذری جهرمی به‌طور مشخص درباره این اتهامات چیزی نگفته‌اند.

نمایندگان مجلس روز سه‌شنبه ۱۵ اوت / ۲۴ مرداد صلاحیت محمدجواد آذری جهرمی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی برای تصدی وزارت ارتباطات و فن‌آوری بررسی کردند. در این بررسی نیز چیزی درباره این اتهامات گفته نشد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • reza

    برپدرومادر دروغگو لعنت... یه دفعه؛ بازجوی امنیتی شد پسرخالهء نلسون ماندلا.