ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

هشدار سازمان ملل نسبت به افزایش شمار پناهجویان در اسپانیا

سازمان بین‌المللی مهاجرت که به سازمان ملل وابسته است، نسبت به افزایش شمار پناهجویان در اسپانیا و وضعیت اضطراری آن‌ها هشدار داد.

سازمان بین‌المللی مهاجرت که به سازمان ملل وابسته است، نسبت به افزایش شمار پناهجویان در اسپانیا و وضعیت اضطراری آن‌ها هشدار داد.

پناهجویانی که توسط گارد ساحلی اسپانیا نجات یافته‌اند ـ عکس از آرشیو

سازمان بین‌المللی مهاجرت جمعه ۱۸ اوت / ۲۷ مرداد در ژنو اعلام کرد که از آغاز سال جاری میلادی تاکنون بیش از ۹ هزار پناهجو خود را به اسپانیا رسانده‌اند.

این تعداد تقریباً یک‌هزار نفر بیشتر از شمار پناهجویانی است که در کل سال گذشته وارد اسپانیا شده بودند.

سازمان بین‌المللی مهاجرت گفته است اسپانیا در آستانه شرایطی مشابه آن‌چه در یونان و ایتالیا بر پناهجویان می‌گذرد قرار دارد.

از آنجا که هیچ سازمان دیگری در اسپانیا حضور ندارد، گارد ساحلی اسپانیا برای نجات پناهجویان خود به‌تنهایی عمل می‌کند.

در حال حاضر به‌دلیل محدودتر شدن قوانین برای ورود پناهجویان از طریق سواحل لیبی به ایتالیا، میزان عبور پناهجویان از طریق مراکش به اسپانیا رو به افزایش است.

به‌تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن نشان داده می‌شد در ساحل «پلایا دو لوس آلمانس» اسپانیا، در نزدیکی تنگه جبل‌الطارق، گردشگران در حال تفریح تابستانی خود هستند که ناگهان پناهجویان با قایق بادی به این ساحل توریستی می‌رسند و شروع به دویدن می‌کنند. این صحنه متضاد بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی یافت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.