ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشته شدن یک کارگر و مجروح شدن ۲۵ کارگر دیگر در تصادف رانندگی

صبح روز ۳۱ مرداد و زمانی که اتوبوس سرویس کارگران نیروی محرکه از شهر قزوین به سوی کارخانه در حرکت بود، با یک کامیون تصادف کرد. کارگران در اتوبوس محبوس شدند.

در اثر تصادف سرویس کارگران کارخانه «نیروی محرکه» با یک کامیون، ۲۵ کارگر سرنشین آن مجروح شدند. یکی از کارگران پس از انتقال به بیمارستان جان باخت و پنج کارگر دیگر هم به شدت آسیب دیده اند.

حادثه صبح امروز ۳۱ مرداد، زمانی رخ داد که اتوبوس کارگران را از شهر قزوین به کارخانه نیروی محرکه واقع در شهر صنعتی قزوین انتقال می‌داد.

سرویس کارخانه «نیروی محرکه» پس از تصادف

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) به نقل از ابوالفضل ذوالقدر، مدیرعامل آتش نشانی قزوین، تعداد کارگران حاضر در اتوبوس را ۲۲ تن اعلام کرده که در اثر شدت تصادف در اتوبوس محبوس شده و توسط امدادگران نجات داده و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

یک کارگر کارخانه «نیروی محرکه» اما به ایلنا گفته سرنشینان اتوبوس ۲۵ تا ۳۰ کارگری بوده‌اند که بامداد امروز با سرویس کارخانه به محل کار خود می‌رفتند.

خبرگزاری فارس نیز تعداد کارگران مجروح را به نقل از مهدی محمدی، رئیس پلیس راهور استان قزوین، ۳۰ تن اعلام کرده. راننده اتوبوس نیز جزو مجروحان است و همراه کارگران مجروح به بیمارستان منتقل شده است.

رئیس پلیس راهور استان قزوین علت حادثه را «عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس» اعلام کرده است.

کمی پس از اعلام مرگ یکی از کارگران، خبر فوت یکی دیگر از کارگران مصدوم نیز منتشر شد اما خبرگزاری «صبح قزوین» این خبر را نادرست خواند و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قزوین نوشت: «تاکنون فوت یک کارگر را تایید می‌کنیم و خبر منتشر شده در خصوص فوت کارگر دوم تا این لحظه صحت ندارد.»

اخبار کارگری را در زمانه بخوانید:

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.