ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علم‌الهدی: حتی جریان‌های دینی هم می‌خواهند روحانیت را براندازند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی یک گام هم فراتر رفت و ادعا کرد که جهانیان هم به این نتیجه رسیده‌اند که روحانیت می‌بایست نابود شود. نشانه آن؟ کنسرت موسیقی.

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در سخنانی ادعا کرد که حتی جربان‌های دینی هم امروزه در پی نابودی روحانیت‌اند. نشانه‌های آن؟ شبکه‌های اجتماعی و کنسرت موسیقی. پیامد آن برای روحانیت؟ دشمنان با اره آن‌ها را به دو نیم می‌کنند.

احمد علم‌الهدی، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در خراسان رضوی

احمد علم‌الهدی در جمع گروهی از معممان حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه سلیمانیه به هشدار گفت:

«متأسفانه امروز حتی جریان‌های سیاسی متدین به این [نتیجه] رسیده‌اند که روحانیت را براندازند. در حالی که همه باید بدانند اگر نظام از روحانیت مجرد شد، همه چیز نیست و نابود می‌شود.»

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی یک گام هم فراتر رفت و ادعا کرد که جهانیان هم به این نتیجه رسیده‌اند که روحانیت می‌بایست نابود شود و برای رسیدن به این مقصود نقشه‌ها و دسیسه‌هایی کشیده‌اند. یکی از نقشه‌ها و دسیسه‌ها در باور امام جمعه مشهد، محاصره روحانیت از طریق شبکه‌های اجتماعی‌ست.

احمد علم‌الهدی از زبان آیت‌الله محمد تقی فلسفی، واعظ مذهبی در سال‌های پیش از انقلاب به روحانیونی که در اجلاس سراسری اساتید اعزامی حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه سلیمانیه گرد آمده بودند هشدار داد که اگر روحانیت شکست بخورد، دشمنان طلاب را با اره به دو نیم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه که ضدیتش با برگزاری کنسرت‌های موسیقی در سال‌های گذشته زبانزد بوده و دولت پیشین را با بحران‌هایی مواجه کرده بود، گفت به این دلیل با برگزاری کنسرت موسیقی مخالفت می‌کند که «استکبار» در پی «شکست قداست و صلابت» روحانیون است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • امیر علی

    ضمن عرض سلام شماها مگر خدای ناخواسته جرمی مرتکب شدید که حلا می ترسید دونیم بشید اونم بدست کسانی که شما طی 38 سال بهشون خدمت کردید. باید بگم که من واقعا متاسفم از این مردم نمک نشناس،زمانه خوبی و خدمت کردن نیست.

  • میر ز ا رضا

    بسیار ممنون و سپاسگزار خواهم شد که آقای عَلَم الهُدی و یا هر عَلَم دیگری کلمه عجیب و غریب «روحانیت» را تشریح و توضیح نمایند. اما ایمان کامل دارم که چنان «عَلَمی» در سراسر عالم یافت نخواهد شد چه از نوع «الهُد‌ی» و چه از هر نوع دیگرش!!! بدون هیچ شک و تردید!!! ایول

  • روزبه

    ایشون خودش رو به کوچه علی چپ میزند. این خود روحانیت که تیشه به ریشه خودشون میزنند با رفتار. کردار و گفتارشان. این شما هستید که میخواهید مردم را بزور وادار کنید طبق میل شما زندگی کنند و با آنها مثل موجود صغیر رفتار کنید که لازم به یک ولی دارند. این خود شما هستید که خود را به بازی سیاست آلوده کرده اید. این خود شما هستید از یک طرف تمام مناصب را اشغال کردهاید و از طرف دیگر به چپاول ملت مشغولید. این امثال شما و خمینی و خامنه ای هستند که کشور را به این روز در آورده اند. امید وارم هیچوقت کسی کسی را با اره به دو نیم نکند بلکه شما و امثال شما مفتخورها خلع لباس شده و تا آخر عمر وادار به کار بدنی دریک معدن برای امرا معاش شوید این از صد اعدام برای مفتخورهایی مثل شما بدتر است.

  • javad

    مملکت به چه فلاکتی افتاده که این آخوند عهد دقیانوس هم داره اهکرین دست و پا هارو میزانه تا ولی فقیه بعدی باشه