ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آلمان مجدداً به تقاضای پناهجویی افغان‌ها رسیدگی می‌کند

با توجه به گزارش تازه وزارت خارجه آلمان اخراج پناهجویان افغانستانی از این کشور محدود شده اما همچنان ادامه دارد.

توماس دمایزیر، وزیر کشور آلمان اعلام کرده که اداره مهاجرت و پناهجویی آلمان از این پس، مجدداً به درخواست پناهجویان افغانستانی رسیدگی می‌کند.

گروهی از پناهجویان اخراج‌شده افغان از آلمان در فرودگاه کابل

وزارت خارجه آلمان بعد از حملات انتحاری اخیر در افغانستان که تعداد زیادی کشته و مجروح به جای گذاشت، گزارش تازه‌ای از امنیت شهروندان در افغانستان ارائه داده. ایالت‌های آلمان اکنون با توجه به گزارش تازه وزارت خارجه این کشور اخراج پناهجویان افغانستانی را محدود کرده‌اند.

به گفته وزیر کشور آلمان با وجود ناامنی در افغانستان همچنان می‌توان عده‌ای از پناهجویان افغان را از آلمان اخراج کرد و به افغانستان بازگرداند.

خبرگزاری آلمان به نقل از گزارش محرمانه وزارت خارجه آلمان اعلام کرده که از ۳۴ ولایت افغانستان، ۲۴ ولایت ناامن ارزیابی شده‌اند.

وزارت خارجه آلمان در این گزارش گفته است که خطر بیشتر متوجه مقامات دولت افغانستان و اتباع خارجی و نمایندگان بین‌المللی‌ست و نه شهروندان عادی افغانستان. به همین جهت وزارت خارجه آلمان به این نتیجه رسیده که دلیلی برای توقف اخراج پناهجویان افغان از آلمان وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.