ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ایران سیاست آمریکا در قبال پاکستان را مداخله‌جویانه خواند

سخنگوی وزارت خارجه ایران سیاست جدید آمریکا در قبال پاکستان را مورد انتقاد قرار داد و گفت: «آمریکا به مداخله در امور داخلی و تعیین تکلیف برای کشورهای منطقه خاتمه دهد.»

سخنگوی وزارت خارجه ایران سیاست جدید آمریکا در قبال پاکستان را مورد انتقاد قرار داد و گفت: «آمریکا به مداخله در امور داخلی و تعیین تکلیف برای کشورهای منطقه خاتمه دهد.»

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران افزود: «آن چه امروز آمریکا به واسطه آن دیگر کشورها را محکوم می‌کند، حاصل سال‌ها سیاست‌های غلط و نابه‌جای این کشور در منطقه خصوصاً افغانستان و استراتژی‌های فرصت‌طلبانه و سیاست‌های یک‌جانبه‌گرایانه و دخالت‌های اشتباه است.»

او نتیجه چنین سیاستی را چیزی جز «تشدید آشوب و تنش و رشد تروریسم و افراط‌گرایی در منطقه» ندانست.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دوشنبه ۲۱ اوت / ۳۰ مرداد در سخنانی از رویکرد پاکستان در مبارزه با تروریسم انتقاد کرد و گفت که این کشور پناهگاه امنی برای «عاملان آشوب، خشونت و ترور» است.

رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا هم در سخنانی که سه‌شنبه ۲۲ اوت / ۳۱ مرداد در ساختمان وزارت خارجه آمریکا ایراد کرد، به پاکستان هشدار داد که در مبارزه با تروریسم اهتمام بیشتری بکند.

در پی این اظهارات خواجه محمد آصف، وزیر خارجه پاکستان گفت آمریکا با ندیده گرفتن نقش و اهمیت این کشور در مبارزه با تروریسم، نه تنها به پاکستان بی‌احترامی کرده، بلکه انتظار دارد که پاکستان تقاص شکست‌های ایالات متحده در افغانستان را پس دهد.

سخنگوی وزارت خارجه ایران در این‌باره می‌گوید: «کشورهای منطقه از ظرفیت لازم برای همکاری مشترک در مبارزه با تروریسم و برقراری ثبات و امنیت در منطقه خود برخوردارند و نیازی به استراتژی‌های بی‌ثبات‌کننده و تروریست‌ پرور آمریکا ندارند.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.