ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رأی نخست شورای شهر خرم‌آباد: نمایندگان می‌گویند رأی مردم مهم نیست

دستفروش و اخراجی انقلاب فرهنگی که در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر خرم‌آباد رأی اول را کسب کرد، می‌گوید که دیگر نمایندگان او را از چرخه تصمیمات کنار گذاشته اند.

ولی‌الله رستمی‌نژاد، دستفروش و اخراجی انقلاب فرهنگی که در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر خرم‌آباد رأی اول را کسب کرده بود، در ویدئوی جدیدی خطاب به مردم این شهر گفته است که دیگر نمایندگان او را از چرخه تصمیمات کنار گذاشته‌اند.

رستمی‌نژاد در ویدئویی که شنبه، چهارم شهریور در شبکه‌های اجتماعی پخش شد، با انگشتانش علامت پیروزی (V) نشان می‌دهد و می‌گوید: «شما از جان مایه گذاشتید و به من رأی بالا دادید ... اما حالا که کار را شروع کردم، سنگ‌اندازی و کارشکنی‌های فراوانی هست.»

او مدعی شده که دیگر اعضای شورای شهر با او «کینه‌توزی و دشمنی» می‌کنند و به او می‌گویند که «رأی مردم هیچ ارزشی ندارد.»

ولی‌الله رستمی‌نژاد معلم مدرسه بود اما سال ۱۳۶۰، در پاکسازی‌های انقلاب فرهنگی اخراج شد. او که پیش از انقلاب ۱۳۵۷ موفق شده بود از رشته ادبیات و زبان انگلیسی فارغ التحصیل شود، در سال‌های پس از اخراج به دستفروشی و پرنده فروشی اشتغال داشته.

در بین سال‌های ۶۲-۱۳۵۹، وقایعی مانند تعطیلی دانشگاه‌ها، پاکسازی شماری از دانشجویان و اساتید و تغییر بودجه‌های درسی دانشگاه‌ها در ایران رخ‌ داد که از آن با عنوان انقلاب فرهنگی و اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها یاد می‌شود.

انتخاب رستمی‌نژاد با استقبال گسترده کاربران فضای مجازی روبرو شد. برخی رأی به او را اعتراضی به عملکرد ضعیف و فساد در شهرداری و شورای شهر می‌خوانند. همزمان شماری نیز انتقاد می‌کنند که او از تخصص لازم برای حضور در شورا برخوردار نیست.

رستمی‌نژاد در ویدئوی منتشرشده می‌گوید که «من برای مطالبات شما پا پس نمی‌گذارم. هم‌اکنون زبان گویای شمایم و به حمایت شما نیاز دارم.»

ویدئوی منتشرشده

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • لینک

    کسانی میلیاردی خرج تبلیغات و لابی کردند آیا حاضرند برای 200 م ت مزد شورای شهر خدمت کنند؟!