ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تیپ فاطمیون در فرودگاه خمینی: می‌ریم بمیریم در راه زینب

۱۷ مرداد/ ۸ اوت: گروهی از شهروندان افغانستانی تیپ فاطمیون سپاه پاسداران در فرودگاه خمینی تهران، پیش از اعزام به سوریه. چند نفر از آن‌ها بازمی‌گردند؟

۱۷ مرداد/ ۸ اوت: گروهی از شهروندان افغانستانی تیپ فاطمیون سپاه پاسداران در فرودگاه خمینی تهران، پیش از اعزام به سوریه. چند نفر از آن‌ها بازمی‌گردند؟

حسین عالمی‌بلخی، وزیر مهاجران و عودت‌دهندگان در کابینه وحدت ملی افغانستان سال گذشته از مقامات ایرانی خواسته بود مشخص کنند که آیا افغان‌های مهاجر به دلخواه خود و داوطلبانه به سوریه می‌روند و یا با روش‌های دیگر.

تاکنون ده‌ها تن از این مهاجران افغان در سوریه کشته شده‌اند. جمهوری اسلامی ایران از این کشته‌شدگان به نام «شهدای مدافع حرم» نام می‌برد.

رئیس بنیاد شهید به روزنامه جوان، وابسته به سپاه پاسداران گفت که تعداد کشته‌شدگان «مدافعین حرم» در سوریه بیش از دو هزار نفر است.

علی خامنه‌ای م.افقت کرده بود که به اعضای تیپ فاطمیون تابعیت ایرانی داده شود.

اعضای تیپ فاطمیون سپاه پاسداران ۲.۵ ماهانه میلیون تومان حقوق می‌گیرند.

بیشتر ببینید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.