ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«هنوز تحویل جنازه محسن حججی تأیید نشده است»

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از یک منبع آگاه در سفارت ایران در لبنان نوشت نمی‌توان خبرهای مربوط به تحویل جنازه محسن حججی، پاسدار ایرانی که در سوریه به دست داعش کشته شد را تأیید کرد.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از یک منبع آگاه در سفارت ایران در لبنان نوشت نمی‌توان خبرهای مربوط به تحویل جنازه محسن حججی، پاسدار ایرانی که در سوریه به دست داعش کشته شد را تأیید کرد.

محسن حججی، پاسدار ایرانی که در سوریه به دست داعش کشته شد

این منبع آگاه گفته است که منبع خبر منتشر شده در فضای مجازی مشخص نیست و رسانه‌ها باید در انتشار این خبرها دقت بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری‌های داخلی ایران صبح سه‌شنبه ۷ شهریور گزارش دادند که بر اساس توافق آتش‌بس «جرود» بین حزب‌الله لبنان و گروه دولت اسلامی (داعش) جنازه محسن حججی نیز مبادله می‌شود.

منبع آگاه این خبر را تأیید کرده اما گفته است هنوز نمی‌توان تأیید کرد که جنازه حججی تحویل داده شده است یا نه.

او افزود باید برای شناسایی کشته‌شدگان روی پیکر آن‌ها آزمایش دی‌ان‌ای صورت گیرد و در همین چارچوب تعیین وضعیت کشته‌شدگانی که تحویل گرفته می‌شوند، از جمله محسن حججی، زمان‌ می‌برد.

شامگاه دوشنبه ۲۸ اوت / ۶ شهریور، بعد از توافق آتش‌بس بین داعش و ارتش و حزب‌الله لبنان گروهی از داعشی‌ها به همراه خانواده‌هایشان از منطقه مرزی «جرود رأس بعلبک» به سمت سوریه حرکت کردند. خبرگزاری رویترز گزارش داده که آن‌ها اکنون به شهر البوکمال در شرق سوریه رسیده‌اند. قرار است اسرا و جنازه‌ها در این مکان بین طرفین درگیری رد و بدل شوند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.