ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نماینده ولی فقیه در سپاه: باید زمینه رفتن مردم را به بهشت مهیا کنیم

علی سعیدی در سخنانی در کرمان بدون آنکه از رئیس جمهوری اسلامی نام ببرد، در پاسخ به او گفت که ولی فقیه ضامن بهشت و دوزخ مردم است.

علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بدون آنکه از رئیس جمهوری اسلامی نام ببرد، در پاسخ به او گفت که ولی فقیه ضامن بهشت و دوزخ مردم است.

علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در سخنانی در کرمان گفت:

«آقایان می گویند، مردم را نباید به زور به بهشت برد، اما باید در پاسخ به این افراد گفت که باید زمینه رفتن مردم را به بهشت مهیا کنیم نه اینکه جهنم را با یکسری کارها برای آنها فراهم کنیم.»

حسن روحانی در صحبت تلویزیونی خود، سه‌شنبه ۷ شهریور گفته بود:

«معتقدیم که انتخاب بهشت و جهنم در اختیار خود مردم است. هیچ‌کس را به زور نمی‌شود به مسیر هدایت کشاند همه را باید ترغیب کنیم و اینکه دست و پای کسی را ببندیم و بگوییم باید نماز بخوانی و اگر نخوانی شلاق می‌زنیم این که نمی‌شود. باید جامعه را هدایت کنیم. مردم خودشان باید، مسیر هدایت یا خدای نکرده مسیر ضلالت را برگزیده و انتخاب کنند و باید در مسیر هدایت یاری کننده مردم باشیم.»

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در انتقاد از حسن روحانی به او یادآوری کرد که «مجرای تحقق ولایت الهی، مرجعیت تبیین شریعت، محور تحقق حاکمیت توحیدی و صیانت از شریعت» از وظایف رهبر جمهوری اسلامی‌ست که بر او ولایت دارد. به یک معنا اوست که بهشت و دوزخ شهروندان ایرانی را تضمین می‌کند و راه را از چاه نشان می‌دهد. پس اوضاع برخلاف نظر رئیس جمهوری اسلامی چندان هم بر وفق مراد نیست.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شاهد

    علی سعیدی به خوبی از واقعیت حکومت ایران اگاه است و بعنوان کسی که بالاترین مقام ایده لوژیک در پلیس سیاسی -سپاه پاسداران دارد انر بیان می کند . او بارها از شباهت حکومت کنونی ایران با حکومت اتحاد شوروری سابق سخن گفته و در باره" اشتبا هاتی" که منجر به سقوط شوروی شد هشدار داده است . علی سعیدی می گوید " بعثت مبتنی بر دو رکن اساسی شریعت جامع-و کامل - بخوانید ایده لوژی توتالیتر - و رهبری مطلوب - رهبر تمامیت خواه - بنا شده است علی سعیدی می گوید هدف حکومت ساختن انسان نو است "اما باید در پاسخ به این افراد باید گفت که باید زمینه رفتن مردم را به بهشت مهیا کنیم" برای علی سعیدی و همینطور خمینی در راه گسترش جنبش توتالیتر شیعی جان انسان ها ارزشی ندارد "زمانی که جنگ بود یک نفر به امام راحل گفت که «چه کسی می خواهد جواب این خون ها را بدهد؟»، امام فرمودند که به این آقا بگویید که جواب من همان جواب امام علی(ع) است که در جنگ صفین و جمل دادند که برای حفظ اسلام 70 هزار نفر انسان هم کشته شود، اشکالی ندارد، بالاخره برای حاکمیت دینی باید هزینه کرد." تلقی کردن حکومت کنونی ایران به شکل دیکتاتوری سلطانی از نحله " اصلاح طلبان " مذهبی می اید که می کوشند ایده لوژی جنایت بار توتالیتر شیعی و ساختار حکومت کنونی ایران را از نگاه دور نگاه دارند و مبارزه خود را فقط با شخص "سلطان " ایت الله خامنه ای متمرکز کنند . این کنشگران سیاسی حاضر به قبول " مسولیت سیاسی " خود در بر کشیدن حکومت شبه توتالیتر شیعی ایران نیستند

  • شاهد

    حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ایت الله خامنه ای در سپاه از این لحاظ برجسته است که به خوبی ساختار حکومت شبه توتالیتر اسلامی ایران را بر ملا می کند . ها نا ارنت جنبش و حکومت توتالیتر را کاملا نو می داند که در چهارچوب جنبش ها و حکومت هایی که تا قرن بیستم در فلسفه سیاسی از انها گفتگو شده است نمی گنجد.بدون درک درست ساختار حکومت فجایعی که در گذشته بر کنشگران سیاسی و مردم رفته است می تواند تکرار شود . کنشگران سیاسی گوناگون تغییر جنبش انقلابی به جنبش توتالیتر شیعی از مهر 57 را درک نکردند . جنبش که از توده های بدون سازمانی شکل یافته بود که زیر رهبری کرزیماتیک ایت الله خمینی در طلب تغییر خود و ساختن انسان خوب شیعی بودند و نه انقلاب که به معنای گسترش "فضایی عمومی " در سیاست بود . کنشگران سیاسی رابطه روانی -اجتماعی پیرو و رهبر در جنبش تمامیت که رابطه ای شخصی و درونی شده است را درک نمی کردند و دلخوش بودند که خمینی رهبری انقلابی یا در نهایت فردی ارتجاعی و مستبد است که می توان بسادگی او را از تود ه های پیرو ش جدا کرد . فاجعه پس از پیروزی جنبش شبه توتالیتر شیعی با تداوم جنگ به مدت 7 سال به قصد گسترش جنبش و سرکوب و کشتار گسترده فرود امد .

  • م

    مردم ایران در طول تاریخ از هر نژاد و دسته و آیینی که بوده اند از زرتشتی گرفته تا صائبی و یهودی و مسلمان و بهایی و بابی و مسیحی و هر دین و مذهبی که داشتند در نهایت به ایزد منان و پاک ایمان داشتند و سعی میکردند در زندگی شان این اعتقاد را پیاده کنند اما از زمانی که این افراد بر این مملکت حاکم شدند تا به امروز دیگر کسی به خداوند هم اعتقادی ندارد و همه چیز را در منافع شخصی اش میبیند. تمام مردم را مثل خودشان دروغگو و فریبکار و هزار چهره کرده اند. جامعه ی امروز ایران به یک جهنم واقعی بدل شده است و همانطور هم که ایشان اعتراف کرده مسبب اصلی اش ولی فقیه و دار ودسته ی غارتگرش همچون خود این آقا هستند.