ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کروبی به خانه‌اش بازگشت، این بار بدون زندانبان

مهدی کروبی، یکی از رهبران معترضان در سال ۸۸ از بیمارستان به منزل مرخص شد. همسر او اعلام کرده که مأموران امنیتی و زندانبانان از مکان حصر خارج شده‌اند.

مهدی کروبی و همسرش (عکس: سحام‌نیوز)

مهدی کروبی، یکی از رهبران معترضان در سال ۸۸ از بیمارستان به منزل مرخص شد.  همسر او اعلام کرده که مأموران امنیتی و زندانبانان از مکان حصر خارج شده‌اند.

فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی به سحام گفته است:

«دولت خوشبختانه به تعهد و وعده ای که داده بود عمل کرد و نیروهای امنیتی در هفتمین سال حصر با استقرار امکاناتی در کوی چوبینه از منزل‌مان خارج شدند.»

مهدی کروبی هنگام اعتصاب غذا دو خواسته مظرح کرده بود: خروج مأموران از مکان حصر و برگزاری دادگاه علنی. محمدباقر نوبخت هم صبح سه‌شنبه ۷ شهریور در نشست خبری هفتگی‌اش اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی از منزل مهدی کروبی خارج شده‌اند و به این ترتیب یکی از دو خواسته او برآورده شده.

محمد باقر نوبخت همچنین اعلام کرد که برگزاری دادگاه علنی به خواسته مهدی کروبی به عهده عهده قضائیه است. او گفت این موضوع در شورای عالی امنیت ملی مطرح شده است.

علیرضا آوایی، وزیر دادگستری هفته گذشته گفته بود دولت روحانی هنوز درخواست پیگیری تقاضای مهدی کروبی برای برگزاری دادگاه علنی را نداده است. به گفته آوایی، هرگاه چنین درخواستی کند، او به عنوان رابط دولت با قوه قضائیه این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.