ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: اگر به ایران حمله کنند، زمینی نخواهد بود

باقری کارکنان پدافند هوایی را از جمله مهم‌ترین مرزبان‌های ایران خواند و گفت رهبری ایران نیز پدافند هوایی و سرمایه‌گذاری بیشتر در آن را اولویت می‌داند.

محمد باقری می‌گوید که اگر دشمنان خارجی ایران به ایران حمله نظامی کنند، این حمله زمینی نخواهد بود.

باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح شنبه، ۱۱ شهریورماه به کارکنان قرارگاه پدافند هوایی گفت که «شما جزو مهم‌ترین مرزداران کشور هستید.»

باقری توضیح داد که مرزهای هوایی ایران اکنون اهمیت بسیار زیادی دارد و رهبری ایران نیز پدافند هوایی و سرمایه‌گذاری بیشتر در آن را اولویت می‌داند.

باقری دشمنان خارجی ایران را «استکبار جهانی» خواند و گفت: «خدا را شکر می‌کنیم در جهانی که بی‌خردان در راس استکبار جهانی هستند جرأت تهاجم به جمهوری اسلامی را پیدا نمی‌کنند.»

اما در ادامه هشدار داد که «اگر درصد پایینی احتمال بدهیم که آنها  به ما تجاوز کنند، این تجاوز زمینی نخواهد بود زیرا در صورت تجاوز زمینی با رزمندگان سلحشوری مواجه می‌شوند که یکی از آنها همین شهید حججی است.»

محسن حججی یکی از پاسداران ایرانی «مدافع حرم»، حاضر در جنگ سوریه بود که به دست اعضای گروه «دولت اسلامی» کشته شد. مسئولان حکومتی ایران حججی را نماد نسل جدید وفادار به «انقلاب اسلامی» توصیف کرده‌اند.

پس از رسیدن دونالد ترامپ به کاخ سفید، توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ به خطر افتاده است. ترامپ «برنامه جامع اقدام مشترک» (برجام) را معامله‌ای بسیار بد خوانده‌است. رسانه‌های آمریکایی نیز از تلاش او برای نشان‌دادن نقض برجام توسط ایران و در نتیجه بر هم زدن برجام گزارش داده‌اند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل نیز که ایران را مهم‌ترین دشمن این کشور تلقی می‌کند، در هفته‌های اخیر رایزنی‌های بین‌المللی خود برای افزایش فشارها بر ایران را افزایش داده است.

ایران در ماه‌های اخیر بر سر برنامه موشکی خود با آمریکا و متحدانش به مشکل برخورده است.

فرانسه، بریتانیا و آلمان در کنار آمریکا از ایران خواسته‌اند تا توسعه برنامه موشکی بالستیک خود را متوقف کند. تهران اما این برنامه را «دفاعی» خوانده و گفته از آن دست نمی‌کشد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.