ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

 هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی کلاسیک پوشش سر را برای زنان ایرانی تصویب کرد

هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی کلاسیک زنان و مقررات آن را تصویب کرده است.

هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی کلاسیک زنان و مقررات آن را تصویب کرده است.

روابط عمومی فدراسیون کشتی ایران اعلام کرده که با پیگیری فدراسیون کشتی ایران، و پس از تایید اولیه «کمیسیون کشتی‌های سنتی» و کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی، موضوع کشتی کلاسیک زنان و ضوابط و مقررات آن، در جلسه هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی بررسی شد.

در این جلسه، پس از ارائه گزارش نماینده فدراسیون کشتی ایران در کمیسیون کشتی و زنان، بحث‌های اولیه از سوی برخی از اعضای هیات رئیسه مطرح شده که در نهایت با حمایت رئیس «کمیسیون کشتی‌های سنتی» و روسای کنفدراسیون‌های کشتی آفریقا، آسیا، اقیانوسیه، و اروپا، شیوه «کشتی کلاسیک زنان» به عنوان یکی از شیوه‌های کشتی تحت پوشش اتحادیه جهانی کشتی به تصویب هیات رئیسه رسید.

بر این اساس، این شیوه از کشتی زنان با ارائه برنامه سالانه خود برای درج در تقویم اتحادیه جهانی کشتی، همانند سایر رشته‌های کشتی تحت نظر اتحادیه جهانی، فعالیت‌های بین‌المللی خود را مطابق قوانین مصوب انجام دهد.

همچنین در این جلسه کلیات ضوابط و مقررات مربوط به کشتی کلاسیک زنان، هم تصویب هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی رسیده که بر اساس آن موی سر زنان پوشیده می‌شود.

بر اساس قوانین و مقررات داوری کشتی کلاسیک زنان، لباس کشتی گیر عبارت خواهد بود از لباس بادی (قرمز- آبی) که از دو تکه شامل شلوار رکاب دار و بالا تنه آستین دار تشکیل شده و کلاه بادی که به لباس بادی آستین دار متصل است و کاملا موهای سر را پوشش می‌دهد یا بلوز و شلوارک (قرمز- آبی) مناسب.

به علاوه زنان می‌توانند از گوشبند استاندارد کشتی که فاقد هرگونه فلز و یا جسم سخت باشد و بروی کلاه بادی بسته می‌شود تا ضمن مراقبت از سر و گوش‌های کشتی‌گیر موجب نگه داشتن و ثبات کلاه بادی شود استفاده کنند.

کفش مورد استفاده زنان، کفش استاندارد کشتی خواهد بود.

نحوه طراحی لباس کشتی، محل استقرار علامت اختصاری و پرچم کشورها و نیز شیوه انجام تبلیغات اسپانسرها روی لباس مطابق ضوابط جاری اتحادیه جهانی و فدراسیون کشتی خواهد بود.

مسابقات کشتی کلاسیک زنان در دو تایم دو دقیقه‌ای، با ۳۰ ثانیه استراحت میان آنها برگزار خواهد شد.

پیش‌تر به دنبال پیشنهاد فدراسیون کشتی، اعلام شده بود که کمیته اجرایی اتحادیه جهانی کشتی با برگزاری رقابت‌های کشتی کلاسیک زنان با لباس فرم ویژه و پوشیده، موافقت خود را اعلام کرده است. این موافقت درباره مسابقات ملی بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.