ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دادستان استان کردستان: دو کولبر کشته شده قاچاقچی بودند

اکبر جوهری می‌گوید دو کولبری که به دست مأموران مرزی به قتل رسیدند مواد محترقه حمل می‌کردند. پرونده‌ای برای رسیدگی به قتل آن‌ها تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفته است دو کولبر کرد که در اثر تیراندازی یکی از مأموران مرزی در منطقه «هه نگه ژال» در شهرستان بانه به قتل رسیدند قاچاقچی بودند و محموله آن‌ها هم مواد محترقه بوده است. پرونده‌ای برای رسیدگی به قتل آن‌ها تشکیل شده است.

عکس: آرشیو

به گزارش خبرگزاری میزان، اکبر جوهری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان گفته است: «دو کولبر در حال وارد کردن محموله قاچاق به داخل کشور بودند که مأموران به سمت آنها تیراندازی می‌کنند. محموله قاچاق این کولبران مواد محترقه بوده است.»

به گفته این مقام قضائی پرونده‌ای تشکیل شده، تحقیقاتی پیرامون قتل دو کولبر کرد انجام می‌شود و متهمان هم ظاهراً شناسایی شده‌اند.

روز گذشته در اثر تیراندازی یکی از مأموران مرزی در منطقه «هه نگه ژال» در شهرستان بانه دو کولبر ۴۵ و ٢١ ساله کشته شدند.

خبرگزاری موکریان گزارش داده بود که خانواده و خویشاوندان دو کولبری که در اثر تیراندازی یکی از مأموران مرزی به قتل رسیده‌اند در اعتراض به این حادثه مقابل فرمانداری بانه اجتماع کرده‌ بودند. صبح سه‌شنبه ۱۴ شهریور عده‌ای از اهالی بانه در اعتراض به کشته شدن دو کولبر به دست مأموران مرزی به خیابان‌ها ریختند. مأموران انتظامی اما با معترضان درگیر شدند.

— کمال حسینی (@kamalhoseini1) 5. September 2017

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • naseem

    تجمع مردم بانه در اعتراض به کشته شدن دو کولبر امروز هم ادامه یافت. محسن بیگلری (نماینده مردم بانه?) می‌گوید: پیگیر حادثه از مراجع قضایی هستم!! به مردم بانه و به خصوص به خانواده دو کولبرِ متوفی تسلیت می‌گویم.!!. روز گذشته تیراندازی به کولبران توسط هنگ مرزی صورت گرفت و ۲ نفر از شهروندان بانه کشته شدند. یکی از کشته‌شدگان، دهیار شهرستان بانه بوده است. در اعتراض به این حادثه، خانواده‌های کولبران و مردم محلی بانه مقابل فرمانداری بانه تجمع کردند. تجمع‌کنندگان خواستار رسیدگی فرمانداری بانه به مساله هستند سه شنبه، 14 شهریور ماه 1396 - تظاهرات بزرگ امروز در بانه در اعتراض به کشتار کولبران که به درگیری شدید با پلیس ضدشورش منجر شد. طبق گفته شاهدین نیروهای پلیس به سمت مردم شلیک مستقیم کردند!

  • سعید

    ای کاش قدر این مردم رو بیشتر میدونستن و ریشه ی دزدایی که از جنس خودشونه رو خشک میکردن نه کوله بری که کمرش رو خورد میکنه تا بتونه نون چند شبش رو در بیاره .چرا چون شما بی انصافا همه چیز رو موروثی کردید جایی واسه این کولبرا تو این جامعه نذاشتین .ننگ بر شما

  • کارو

    بریز، نفت بر این آتش بریز! خلق کورد شعله ورتر خواهد شد. روزی در آتش حماقت خودتان و در آتش خشم مردم خواهید سوخت.