ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله چند موتورسوار به «روحانی» ایرانی در مکه

حجت‌الاسلام حسین اسماعیلی به هتل بازمی‌گشت که چند ناشناس به او حمله کردند. پلیس عربستان در حال تحقیق درباره این حادثه است.

چند ناشناس در شهر مکه به یک روحانی که کاروان حجاج ایرانی را همراهی می‌کرد حمله کردند. حجت‌الاسلام حسین اسماعیلی از ناحیه کتف و پهلو مجروح شد و تحت درمان قرار گرفت. پلیس عربستان در حال تحقیق درباره این حادثه است.

کاران حجاج اصفهان

پایگاه اطلاع‌رسانی حج گزارش داده که حسین اسماعیلی روحانی کاروان شماره ۱۳۰۰۵  بود. او قصد داشت در شهر مکه به هتل محل اقامتش برود که عده‌ای موتورسوار به او حمله و او را مجروح کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی حج گزارش داده که پلیس عربستان سعودی سه نفر را در ارتباط با این حادثه بازداشت کرده است. بررسی این حادثه و جستجو برای یافتن عوامل آن همچنان ادامه دارد.

هفته پیش حدود ۸۶ هزار زائر ایرانی بعد از یک سال وقفه در مراسم حج شرکت کردند.

سه‌شنبه گذشته علی قاضی عسکر، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در امور حج و سرپرست حجاج ایرانی در مکه، از عربستان سعودی تشکر کرد و گفت: «عربستان سعودی امسال تصمیم گرفت شیوه‌های گذشته را تغییر دهد و با روشی نو با حجاج ایرانی برخورد کند.»

در مراسم حج دو سال پیش ۲۳۰۰ زائر از جمله صدها ایرانی به دلیل هجوم جمعیت کشته شدند. این امر موجب انتقاد ایران از مدیریت حج توسط عربستان سعودی شد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.