ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازمان ملل: نقش فقر در گرایش به افراطی‌گری از مذهب برجسته‌تر است

براساس تحقیقاتی که سازمان ملل انجام داده، افراطی‌گری مسلمانان جوان در آفریقا انگیزه‌های مذهبی کمتری نسبت به فقر و فقدان فرصت‌ها دارد.

براساس تحقیقاتی که سازمان ملل انجام داده، افراطی‌گری مسلمانان جوان در آفریقا انگیزه‌های مذهبی کمتری نسبت به فقر و فقدان فرصت‌ها دارد.

نیروهای بوکو حرام در نیجریه

این نتیجه مطالعه دو ساله برنامه توسعه سازمان ملل متحد بر روی تقریباً حدود ۵۰۰ عضو سابق گروه‌های افراطی نظیر بوکو حرام در نیجریه، الشباب در سومالی و گروه «دولت اسلامی» (داعش) در سودان است.

بر این اساس ۵۷ درصد این افراد هنگامی که به گروه‌های افراطی پیوستند اطلاعات کمی از نوشته‌های مذهبی داشتند.

پژوهشگران این مطالعه به این نتیجه رسیده‌اند که به‌ویژه در مناطق دورافتاده و فقیر آفریقا، سخنان افراطی در میان جوانانِ بدون آینده زمین باروری برای ترویج و گسترش دارد.

این گزارش می‌افزاید دولت‌های آفریقایی در این مناطق باید به‌طور فزاینده‌ای خدمات دولتی ارائه دهند و راه‌های پیشرفت اقتصادی را نشان دهند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.