ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ابتکار: رایزنی برای حل مسئله حضور زنان در ورزشگاه‌ها جریان دارد

در پی تبعیض میان زنان ایرانی و سوری در بازی فوتبال ایران و سوریه، معصومه ابتکار، معاون امور زنان رئیس جمهوری ایران گفته که با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها صحبت کرده است.

در پی تبعیض میان زنان ایرانی و سوری در بازی فوتبال ایران و سوریه، معصومه ابتکار، معاون امور زنان رئیس جمهوری ایران گفته که با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها صحبت کرده است.

در روز دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه زنان سوری اجازه حضور در ورزشگاه آزادی را داشتند اما زنان ایرانی محروم ماندند.

معصومه ابتکار در کانال تلگرام خود نوشت: «در مورد حضور خانم‌ها در استادیوم‌های ورزشی و حاشیه بازی فوتبال ایران و سوریه با توجه به تبعیضی که میان زنان ایرانی و سوری رخ داد، با آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان صحبت کردم.»

روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام جهانی فوتبال، تیم‌های ملی ایران و سوریه در ورزشگاه آزادی تهران دیدار کردند که در آن دیدار به زنان سوری اجازه ورود به استادیوم داده شد اما زنان ایرانی از این حق محروم ماندند. این رویداد بازتاب گسترده‌ای چه در ایران و چه در خارج از کشور یافت و بار دیگر موضوع محرومیت زنان از حضور در ورزشگاه‌ها برجسته شد.

معصومه ابتکار در پیام خود افزوده است: «رایزنی‌ها برای هماهنگی با مراجع فرهنگی، انتظامی و اجرایی برای حل این مسئله در جریان است و امیدواریم به تدریج با حضور خانواده‌ها، مورد تعامل و حل و فصل قرار گیرد.»

روز چهارشنبه وزیر ورزش گفته بود که در تلاش است با هماهنگی بین همه عناصر زمینه حضور خانواده‌ها در ورزشگاه فراهم شود.

او افزوده بود: «مطمئنم که مردم ما و هواداران‌مان به لحاظ فرهنگی در درجه‌ای از فهم و شعور و آگاهی هستند که ملاحظات فرهنگی را رعایت کنند، چون در گذشته هم که خانواده‌ها به استادیوم می‌رفتند ما هرگز مشکلاتی را در این‌باره نداشتیم.»

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • farid

    حسین عباسی یکی از تحلیلگران تندرو نزدیک به اصول‌گرایان در ایران نیز «چهار آقازاده» را دست‌های پشت‌پرده واردات پارچه مشکی معرفی کرده بود. او نیز نام این افراد را افشاء نکرده است. سود ۱۰۰۰ درصدی به روایت آمارهای دولتی ایران سالانه حدود ۷۵ میلیون متر مربع پارچه از کره جنوبی، ژاپن، سوئیس و تایلند وارد می‌کند. مدیرکل پیشین صنایع نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت قیمت هر متر مربع پارچه چادر مشکی وارداتی را ۱.۵ تا ۲ دلار برای هر یک متر مربع اعلام کرده و گفته بود که پارچه‌های وارداتی در بازار با ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ درصد سود به دست مصرف کننده می‌رسد. برپایه گزارش منابع خبری قیمت وارداتی یک قواره پارچه کرپ کره ۴۹ هزار تومان است اما در بازار داخلی ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. همچنین قیمت استات ابریشم ژاپن ۲۵۰هزار ، کریستال ژاپن ۱۸۰هزار، کن کن ژاپن ۱۹۰ هزار تومان اعلام شده است!

  • Neda

    کاملآ مشخصه داری تظاهر به احساس مسئولیت میکنی.. یک مصاحبه سفارشی برای ماستمالی کردن اوضاع.... قطعآ اکثرا خانمها که میان استادیوم مثل شما چادری نیستن واز قشر جوون هستن.وبرخوردها متفاوت!