ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشف توله شیری در اصفهان که به عنوان حیوان خانگی نگهداری می‌شد

صاحب باغ تلاش کرده تا با انتقال شیر به باغ همسایه آن را فراری دهد. این شیر ماده سه ماهه به طور قاچاق وارد ایران شده بود.

یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان از کشف توله شیر سه ماهه‌ای خبر داد که به عنوان حیوان خانگی در یکی از باغ‌های اصفهان نگه‌داری می‌شد.

صاحب این باغ تلاش کرده بود توله شیر را فراری دهد اما باغ قبل‌تر توسط نیروهای حفاظت محیط زیست استان اصفهان محاصره شده بود.

این توله شیر به طور غیر قانونی از خارج کشور قاچاق شده بود.

اکنون نگهدارنده این شیر که پیشتر هم در زمینه قاچاق حیوانات سابقه‌دار بوده، در بازداشت به سر می‌برد. بر اساس ماده ۱۰ قانون شکار و صید هر کس مرتکب حمل، عرضه، صدور و فروش جانوران وحشی زنده یا کشته و یا اجزای آنها بدون کسب پروانه از سازمان محیط زیست شود به حبس از یک ماه تا شش ماه و یا جزای نقدی تا سقف یک میلیون ریال محکوم خواهد شد. گرچه به نظر می‌رسد جزای نقدی این جرم زیست محیطی چندان با سود ناشی از آن همخوانی ندارد.

توله شیر ماده اکنون در اختیار باغ وحش صفه اصفهان قرار گرفته.

در چند سال گذشته گزارش‌هایی از ایران منتشر شده بود که بر اساس آنها نگهداری از شیر و ببر به عنوان حیوان خانگی رو به افزایش است.

عکس از دیده‌بان محیط زیست و حیات وحش ایران:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.