ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تجمع صدها کارگزار مخابرات روستایی در تهران

شرکت مخابرات ایران به وعده دائمی‌کردن قرارداد کارگزاران مخابرات روستایی عمل نکرده‌. بیش از ۵۰۰ کارگزار از تمام ایران با چنین مطالبه‌ای در تهران تجمع کردند.

صدها تن از کارگزاران مخابرات روستایی از استان‌های مختلف ایران به تهران، پایتخت آمدند تا در برابر شرکت مخابرات ایران دست به تجمعی اعتراضی بزنند.

تجمع کارگزاران مخابرات روستایی در تهران

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، بیش از ۵۰۰ کارگزار مخابرات روستایی ساعت ۹ صبح یکشنبه، ۱۹ شهریور برابر ساختمان شرکت مخابرات اعتراض‌شان را آغاز کردند.

آنها دلیل آمدن به تهران را بی‌پاسخ‌ماندن اعتراضات‌شان در شهرستان‌ها عنوان می‌کنند.

خواسته این کارمندان دولتی انعقاد قرارداد دائم، و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل وزارت کار است که به حقوق، مزایا و رشد دستمزدهای کارکنان دائمی و موقت دولت می‌پردازد.

جامعه کارگزاران مخابرات روستایی خرداد ماه امسال نیز در نامه‌ای خطاب به معاونت نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران نسبت به قراردادهای موقت خود اعتراض کردند.

آنها در این نامه نوشته بودند که معاونت نیروی انسانی وعده اصلاح قراردادها را داده بود، اما از «اعتماد آنها سوء استفاده کرد» و به وعده دائمی‌شدن قراردادها را که خواست اصلی کارگزاران مخابرات روستایی بود، عمل نکرد.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.