ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نخست‌وزیر بنگلادش از اردوگاه پناهندگان روهینگیا دیدار کرد

خانم شیخ حَسینه واجد، نخست‌وزیر بنگلادش از یک اردوگاه پناهندگی مسلمانان روهینگیا در مرز این کشور با میانمار دیدار کرد.

خانم شیخ حَسینه واجد، نخست‌وزیر بنگلادش از یک اردوگاه پناهندگی مسلمانان روهینگیا در مرز این کشور با میانمار دیدار کرد.

شیخ حَسینه واجد، نخست‌وزیر بنگلادش

نخست‌وزیر بنگلادش در این دیدار تأکید کرد که کشورش هر کاری که بتواند برای کمک به مسلمانان روهینگیا انجام خواهد داد و «بی‌عدالتی نباید تحمل شود».

شیخ حَسینه روز گذشته، دوشنبه ۱۱ سپتامبر / ۲۰ شهریور، میانمار را به «جنایات علیه اقلیت روهینگیا» متهم کرد و از دولت این کشور خواست هر پناهجویی را بازگرداند.

بنا بر آمار سازمان ملل، بر اثر خشونت‌ها در میانمار که از ۲۵ اوت / ۳ شهریور آغاز شد، بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مسلمانان روهینگیا به بنگلادش پناه برده‌اند.

انتظار می‌رود که فردا (چهارشنبه) شورای امنیت سازمان ملل درباره وضعیت مسلمانان روهینگیا نشستی برگزار کند. در این نشست نه فقط به مسئله خشونت‌های حکومتی در میانمار بلکه به حملات شورشیان روهینگیا نیز رسیدگی خواهد شد.

با مسلمانان روهینگیا در میانمار به‌عنوان اقلیت قومی خارجی برخورد می‌شود. آن‌ها قربانی انواع مختلف تبعیض‌ها از جمله کار اجباری، اخاذی، محدودیت‌های آزادی حرکت، قوانین ازدواج ناعادلانه و مصادره زمین هستند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پزشک از تهران

    رهبر حکومت اسلام ناب امام خامنه ای راهزن بزرگ انقلاب و رهبر مومنین جهان، آنگ سان سوچی، برنده جایزه نوبل را به دلیل آنچه «بی‌عملی» در قبال وضعیت مسلمانان در میانمار «زنی بی‌رحم» خواند و خواستار «اقدام عملی» دولت‌های اسلامی علیه اقدامات دولت این کشور در این زمینه شد.جناب خامنه ای شما خودتان همه را در ایران عملی کردید. آنجا را هم عملی کنید چرا که شما این کار را بلدید. در ضمن عملی کردن های دیگر را نیز از نورچشمتان جناب سید بزرگوار حاج آقا سعید طوسی بخواهید تا برود در آنجا عملی بازی کند *** کند. واقعا شما وافرا مرشد و ولی مطلقه الله بر روی زمین هستید. حتما اگر طیاره ی امام خمینی در همان سدرة المنتهی می ماند و پایین نمی آمد و یا پایین آمدنش رعدی و برقی بود اینهمه جهان جن و انس از اسلام ترسان و گریزان نبود. الحق که خمینی در نهایت کمکی بزرگ در حق بشریت کرد برای شناساندن اسلام ناب. و امروز اگر چه تاوان بسیار سنگین و سخت است هم برای مردمی که با زبان لین یعنی حقه باز و شمشیر بران یعنی جنایتکار و قاتل مسلمان شدند و هم برای دیگران. اما در سرانجام این ماجرا بیداری ست. در محله ی ما در جنوب شهر اشغالی تهران خوشبختانه نه تنها مسجدش خالی ست بلکه امام جماع تش جرات ندارد بدون محافظ از خانه اش که در یک دقیقه ای مسجد پا بیرون بگذارد. تازه همینطور هم حاج فلان و حاج آقا بهمان را نثارش می کنند. دکتر طب از تظر تپیس های سابق که دوستی دوباره پای ما را به اینجا باز کرد