ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۲۸ غیرنظامی در حملات روسیه و ائتلاف جهانی در نزدیکی دیرالزور کشته شدند

دیده‌بان حقوق بشر سوریه می‌گوید در حملات هوایی روسیه و ائتلاف جهانی به‌رهبری آمریکا در نزدیکی دیر‌الزور، دست‌کم ۲۸ غیرنظامی جان خود را از دست داده‌اند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه می‌گوید در حملات هوایی روسیه و ائتلاف جهانی به‌رهبری آمریکا در نزدیکی دیر‌الزور، دست‌کم ۲۸ غیرنظامی جان خود را از دست داده‌اند.

عکس از آرشیو

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، دیده‌بان حقوق بشر گفته که این حملات هوایی روز سه‌شنبه ۱۲ سپتامبر / ۲۱ شهریور صورت گرفته است.

به‌گفته این نهاد مستقر در لندن در دو روز گذشته ده‌ها غیرنظامی در حملات هوایی روسیه به اطراف دیرالزور کشته شده‌اند.

نیروهای رژیم سوریه در حال حاضر با حمایت نیروی هوایی روسیه در غرب استان دیرالزور با گروه «دولت اسلامی» (داعش) می‌جنگند و در شرق رود فرات که این منطقه را تقسیم می‌کند، نیروهای دموکراتیک سوریه، متشکل از کردها و عرب‌ها با کمک نیروی هوایی ائتلاف جهانی به‌رهبری آمریکا در حال انجام عملیات هستند.

به‌گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه، حملات هوایی روسیه روز سه‌شنبه ۱۶ غیرنظامی، از جمله پنج کودک را به کشتن داد. این غیرنظامیان در شمال غرب شهر دیر الزور و در چادرهایی در امتداد فرات مستقر بودند. آنها از جنگ در اطراف روستای زغیر شامیه، که هنوز در دست داعش است، گریخته‌ بودند.

همچنین ۱۲ نفر از جمله پنج کودک که همه اعضای یک خانواده بودند در حملات هوایی ائتلاف جهانی به روستای شهابت، در شرق فرات کشته شدند. این روستا نیز هنوز در دست داعش است.

نیروهای دولتی سوریه روز سه‌شنبه ۵ سپتامبر / ۱۴ شهریور محاصره داعش در دیرالزور را شکستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.