ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

۲۴ نفر در آتش‌سوزی یک مدرسه دینی در مالزی کشته شدند

یک مدرسه دینی در کوالالامپور مالزی آتش گرفت و ۲۲ دانش‌آموز و دو آموزگار کشته شدند. این مدرسه دینی بدون مجوز فعالیت می‌کرد.

یک مدرسه دینی در کوالالامپور مالزی آتش گرفت و ۲۲ دانش‌آموز و دو آموزگار کشته شدند.

پلیس در مقابل ساختمان مدرسه دینی آتش گرفته در کوالالامپور مالزی

این آتش‌سوزی که کمی پیش از سپیده‌دم روز پنج‌شنبه ۱۴ سپتامبر / ۲۳ شهریور رخ داد، یکی از بدترین آتش‌سوزی‌های سال‌های اخیر در مالزی بود.

مأموران آتش‌نشانی به‌سرعت خود را به محل حادثه رساندند و پس از یک ساعت تلاش موفق به اطفای حریق شدند.

وزیر مناطق فدراتیو مالزی در تلویزیون این کشور گفت: «کودکان نومیدانه تلاش کردند تا از شعله‌های آتش بگریزند اما میله‌های آهنیِ محافظ مانع از فرار آن‌ها از آتش شد.»

رئیس پلیس کوالالامپور اعلام کرد که پیکر قربانیان به‌طور کامل سوخته است. او گفت: «متاًسفانه تنها یک راه ورودی وجود داشت و آن‌ها نتوانستند جان خود را نجات دهند. تمامی اجساد کشف‌شده در کنار هم بودند.»

به‌گفته مقامات مالزی، این مدرسه دینی بدون مجوز فعالیت می‌کرد. رسانه‌های مالزی نیز نوشته‌اند که مقامات محلی به‌تازگی توجه همگان را به شرایط ایمنی آتش‌سوزی در چنین مؤسساتی جلب کرده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.