ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در سوئیس ممنوعیت برقع می‌تواند به همه‌پرسی گذاشته شود

جمع‌آوری امضا از سوی شهروندان سوئیس به‌منظور ممنوعیت برقع و نقاب در اماکن عمومی به بیش از ۱۰۰ هزار امضا رسیده و به همین دلیل می‌تواند این موضوع تا سال ۲۰۲۰ به همه‌پرسی گذاشته شود.

جمع‌آوری امضا از سوی شهروندان سوئیس به‌منظور ممنوعیت برقع و نقاب در اماکن عمومی به بیش از ۱۰۰ هزار امضا رسیده و به همین دلیل این موضوع می‌تواند تا سال ۲۰۲۰ به همه‌پرسی گذاشته شود.

استفاده از برقع و نقاب در اماکن عمومی پیش از این در چندین کشور اروپایی ممنوع شده است.

به‌گزارش رویترز، عنوان این درخواست، که قرار است امروز جمعه ۱۵ سپتامبر / ۲۴ شهریور به مقامات فدرال در برن ارائه شود، «آری به ممنوعیت پنهان کردن چهره» است.

این کارزار توسط فعالانی راه‌اندازی شده که به همین شیوه موجب شدند که در همه‌پرسی سال ۲۰۰۹ مردم علیه ساخت‌وساز مسجدهای جدید در سوئیس رأی بدهند.

استفاده از برقع و نقاب در اماکن عمومی پیش از این در چندین کشور اروپایی، از جمله هلند، فرانسه، اتریش، بلغارستان و بلژیک ممنوع شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.