ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

آغاز رزمایش دریایی چین و روسیه در نزدیکی کره‌شمالی

رزمایش مشترک بین خلیج «پتر کبیر» در نزدیکی بندر ولادیوستوک روسیه و بخش جنوبی دریای «اخوتسک» در شمال ژاپن برگزار می‌شود.

در آستانه برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل، چین و روسیه  دوشنبه ۱۸ سپتامبر رزمایش دریایی مشترکی را در نزدیکی کره شمالی آغاز کرده‌اند.

رزمایش دریایی مشترک چین و روسیه در دریای چین. حالا رزمایش مشابه تازه‌ای آغاز شده است

خبرگزاری رسمی شینهوا چین گزارش داده که این رزمایش مشترک بین خلیج «پتر کبیر» در نزدیکی بندر ولادیوستوک روسیه و بخش جنوبی دریای «اخوتسک» در شمال ژاپن برگزار می‌شود.

کره شمالی بامداد جمعه ۱۵ سپتامبر یک فروند موشک بالستیک شلیک کرد که با نقض حریم هوایی ژاپن از فراز هوکایدو عبور کرد و در اقیانوس آرام فرود آمد. شورای امنیت سازمان ملل جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل داد و آزمایش موشکی کره شمالی را محکوم کرد. نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل شامگاه گذشته در جلسه شورای امنیت گفته است گزینه‌‌های شورای امنیت برای مقابله با برنامه اتمی کره شمالی به پایان رسیده و ممکن است ایالات متحده آمریکا موضوع را به پنتاگون ارجاع دهد.

رزمایش دریایی مشترک چین و روسیه بخش دوم از مجموعه رزمایش‌های دریایی این دو کشور در سال جاری میلادی محسوب می‌شود. اولین بخش این رزمایش‌ها در ژوئیه در بالتیک برگزار شد.

خبرگزاری دولتی اسپوتنیک گزارش داده که این تمرینات قرار است بین دوشنبه ۱۸ سپتامبر تا ۲۶ سپتامبر جریان داشته باشد. چین و روسیه بارها به تأکید گفته‌اند که تنها راه حل بحران شبه‌جزیره کره گفت‌وگوی دیپلماتیک است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.