ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بیش از ۴۰ میلیون نفر در جهان در وضعیت بردگی به‌سر می‌برند

بیش از ۴۰ میلیون نفر در جهان در سال گذشته میلادی به نوعی از برده‌داری مدرن، یعنی کار اجباری یا ازدواج اجباری رنج برده‌اند.

بیش از ۴۰ میلیون نفر در جهان در سال گذشته میلادی به نوعی از برده‌داری مدرن، یعنی کار اجباری یا ازدواج اجباری رنج برده‌اند.

یک چهارم افرادی که در کشورهای جهان کار اجباری می‌کنند کودکان هستند.

سازمان جهانی کار، سازمان بین‌المللی مهاجرت و گروه حقوق بشر Walk Free Foundation در یک بررسی مشترک این آمار را ارائه داده و گفته‌اند شمار واقعی بیش از این آمار است.

گزارش این نهادهای مدنی روز سه‌‌شنبه ۱۹ سپتامبر / ۲۸ شهریور منتشر شده و در آن آمده است که ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر در شرایط کار اجباری در کارخانه‌ها، در ساختمان‌سازی‌ها، در مزارع و یا در قایق‌های ماهیگیری قرار دارند. این رقم همچنین شامل افرادی است که مجبور به تن‌فروشی هستند.

یک چهارم این افراد را کودکان تشکیل می‌دهند.

حدود ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر نیز برخلاف میل خود مجبور به ازدواج شده‌اند. بیش از یک‌سوم این افراد در هنگام ازدواج زیر ۱۸ سال سن داشتند. تقریباً همه این افراد زن هستند.

این شکل از برده‌داری مدرن بیشتر در آفریقا و آسیا رواج دارد.

افزون بر داده‌های ارائه‌شده از سوی سازمان بین‌المللی مهاجرت، این گزارش نتیجه بررسی‌ در ۴۸ کشور و مصاحبه‌ با بیش از ۷۱ هزار نفر است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.