ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ولایتی: مذاکره مجدد درباره برجام را نمی‌پذیریم

یک روز قبل از دیدار و گفت‌وگوی وزاری خارجه ۱+۵ در نیویورک، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است که ایران هیچگونه تردیدی درباره برجام را قبول نمی‌کند.

یک روز قبل از دیدار و گفت‌وگوی وزاری خارجه ۱+۵  در نیویورک، علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است که ایران به هیچ‌وجه مذاکره مجدد بر سر برجام را نمی‌پذیرد.

ولایتی: مذاکره مجدد درباره برجام را نمی‌پذیریم

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) علی اکبر ولایتی در واکنش به پیشنهاد فرانسه برای مذاکره مجدد پیرامون توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی گفته است:

«یک ‌بار مذاکره را پذیرفتیم، مدت‌های طولانی ایران با ۱+۵ مذاکره کردیم تا به این نتیجه رسیدیم.  هیچ نوع تردیدی از سوی هیچ کشوری در این موافقت‌نامه پذیرفته نیست و به هیچ وجه این پیشنهاد پذیرفته نمی‌شود.»

ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه روز گذشته در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک پیشنهاد داده بود که توافق هسته‌ای بعد از هشت سال در مذاکراتی مجدد ارتقا پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.