ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سيف‌الاسلام قذافی: مقاومت ادامه دارد و پيروزی نزديک است

<p>سيف&zwnj;الاسلام قذافی فرزند معمر قذافی، رهبر ناپديدشده ليبی از ادامه &laquo;مقاومت&raquo; هواداران پدرش و &laquo;نزديک بودن پيروزی&raquo; سخن گفته است.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش خبرگزاری فرانسه، سيف&zwnj;الاسلام قذافی در يک پيام صوتی که از شبکه &laquo;الرأی&raquo; پخش شد، گفت که از حومه طرابلس سخن می&zwnj;گويد.<br /> وی همچنين گفته که حال پدرش نيز خوب است.<br /> اين پيام در حالی پخش شده که صفيه همسر قذافی، عايشه دخترش و پسرانش محمد و هانيبال به همراه کودکان خود روز دوشنبه ۲۹ اوت از ليبی فرار کرده&zwnj;اند و وارد الجزاير شده&zwnj;اند.<br /> پيام سيف&zwnj;الاسلام دقايقی پس از سخنان سعدی پسر ديگر قذافی منتشر شده است. سعدی قذافی گفته با اجازه پدرش قصد دارد با شورشيان وارد مذاکره شود.</p> <blockquote> <p>عبدالحافظ غوقه، سخنگوی شورای انتقالی ملی ليبی: حکومت قذافی در حال مرگ است و خانواده معمر قذافی نیز در حال تلاش برای يافتن راهی برای نجات هستند</p> </blockquote> <p>رويتر گزارش داده صدای سيف&zwnj;الاسلام به &zwnj;سادگی قابل تشخيص بود اما تأييد صدای سعدی سخت است.<br /> عبدالحافظ غوقه، سخنگوی شورای انتقالی ملی ليبی در واکنش به اظهارات اين دو بردار گفت: &laquo;حکومت قذافی در حال مرگ است و خانواده معمر قذافی نیز در حال تلاش برای يافتن راهی برای نجات هستند.&raquo; <br /> وی با ردکردن پيشنهاد مذاکره با قذافی افزود آن&zwnj;ها بايد خود را تسليم کنند و ما آن&zwnj;ها را عادلانه محاکمه خواهيم کرد.<br /> مصطفی عبدالجليل، رئيس شورای انتقالی ملی ليبی نيز پيشتر از تعيين ضرب&zwnj;الاجل برای تسليم شدن نيروهای وفادار به معمر قذافی خبر داده بود.<br /> اين ضرب&zwnj;الاجل روز شنبه سوم سپتامبر به پايان می&zwnj;رسد. به گفته عبدالجليل اگر هواداران قذافی تا پايان ضرب&zwnj;الاجل خود را تسليم نکنند، &laquo;ديگر راه&zwnj;های مسالمت&zwnj;جويانه در کار نخواهد بود و ما از نيروی نظامی استفاده می&zwnj;کنيم.&raquo;<br /> هزاران نفر از هواداران قذافی در شهر سرت حاضر نشده&zwnj;اند خود را تسليم مخالفان کنند. به غير از شهر سرت که زادگاه معمر قذافی است، بقيه شهرهای ليبی در کنترل مخالفان وی است.<br /> معمر قذافی نيز از تاريخ ۲۸ اوت که طرابلس با حمله مخالفانش سقوط کرد، ناپديد شده است.<br /> شبکه اسکای&zwnj;نيوز بريتانيا به نقل از محافظ ۱۷ ساله خميس، پسر قذافی گزارش داده که رهبر سرنگون&zwnj;شده ليبی تا روز جمعه ۲۶ اوت در طرابلس بوده اما پس از آن به سمت شهر سبها حرکت کرده است.<br /> اعتراضات عليه حکومت ۴۲ ساله قذافی در ليبی از آوريل ۲۰۱۱ آغاز شده است.</p> <p>&nbsp;</p>

سيف‌الاسلام قذافی فرزند معمر قذافی، رهبر ناپديدشده ليبی از ادامه «مقاومت» هواداران پدرش و «نزديک بودن پيروزی» سخن گفته است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، سيف‌الاسلام قذافی در يک پيام صوتی که از شبکه «الرأی» پخش شد، گفت که از حومه طرابلس سخن می‌گويد.
وی همچنين گفته که حال پدرش نيز خوب است.
اين پيام در حالی پخش شده که صفيه همسر قذافی، عايشه دخترش و پسرانش محمد و هانيبال به همراه کودکان خود روز دوشنبه ۲۹ اوت از ليبی فرار کرده‌اند و وارد الجزاير شده‌اند.
پيام سيف‌الاسلام دقايقی پس از سخنان سعدی پسر ديگر قذافی منتشر شده است. سعدی قذافی گفته با اجازه پدرش قصد دارد با شورشيان وارد مذاکره شود.

عبدالحافظ غوقه، سخنگوی شورای انتقالی ملی ليبی: حکومت قذافی در حال مرگ است و خانواده معمر قذافی نیز در حال تلاش برای يافتن راهی برای نجات هستند

رويتر گزارش داده صدای سيف‌الاسلام به ‌سادگی قابل تشخيص بود اما تأييد صدای سعدی سخت است.
عبدالحافظ غوقه، سخنگوی شورای انتقالی ملی ليبی در واکنش به اظهارات اين دو بردار گفت: «حکومت قذافی در حال مرگ است و خانواده معمر قذافی نیز در حال تلاش برای يافتن راهی برای نجات هستند.»
وی با ردکردن پيشنهاد مذاکره با قذافی افزود آن‌ها بايد خود را تسليم کنند و ما آن‌ها را عادلانه محاکمه خواهيم کرد.
مصطفی عبدالجليل، رئيس شورای انتقالی ملی ليبی نيز پيشتر از تعيين ضرب‌الاجل برای تسليم شدن نيروهای وفادار به معمر قذافی خبر داده بود.
اين ضرب‌الاجل روز شنبه سوم سپتامبر به پايان می‌رسد. به گفته عبدالجليل اگر هواداران قذافی تا پايان ضرب‌الاجل خود را تسليم نکنند، «ديگر راه‌های مسالمت‌جويانه در کار نخواهد بود و ما از نيروی نظامی استفاده می‌کنيم.»
هزاران نفر از هواداران قذافی در شهر سرت حاضر نشده‌اند خود را تسليم مخالفان کنند. به غير از شهر سرت که زادگاه معمر قذافی است، بقيه شهرهای ليبی در کنترل مخالفان وی است.
معمر قذافی نيز از تاريخ ۲۸ اوت که طرابلس با حمله مخالفانش سقوط کرد، ناپديد شده است.
شبکه اسکای‌نيوز بريتانيا به نقل از محافظ ۱۷ ساله خميس، پسر قذافی گزارش داده که رهبر سرنگون‌شده ليبی تا روز جمعه ۲۶ اوت در طرابلس بوده اما پس از آن به سمت شهر سبها حرکت کرده است.
اعتراضات عليه حکومت ۴۲ ساله قذافی در ليبی از آوريل ۲۰۱۱ آغاز شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>چقدر این قذافیون همانند همند. خمینی و هاشمی رفسنجانی و کل روحانیت همیشه بدروغ نزدیک بودن پیروزی جنگ را نوید می دادند، صدام هم همین طور، حالا نوبت قذافی و بشار اسد و خامنه ای ست. همه اش رجزخوانی های احمقانه و بوک و دروغ است. *****</p>

  • کاربر مهمان

    ای بابا ول کن معامله نیستند!!!