ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

همکاری نیروی هوافضای سپاه با نیروی هوایی عراق به سبب احتمال جدایی کردستان

در دیدار و گفت‌وگوی فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق با فرمانده هوافضای سپاه پاسداران همه‌پرسی استقلال کردستان به بحث گذاشته شد.

در دیدار و گفت‌وگوی فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق با فرمانده هوافضای سپاه پاسداران قرار شد که با توجه به برگزاری همه‌پرسی استقلال کردستان کمک‌های مستشاری سپاه به ارتش عراق ادامه یابد.

سردار پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و سپهبد ستاد انور حمد امین فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق

سپهبد ستاد انور حمد امین فرمانده نیروی هوایی ارتش عراق صبح چهارشنبه ۲۹ شهریور با با سردار پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه دیدار و گفت و گو کرد. حاجی‌زاده به خبرگزاری‌های داخلی گفته است که یکی از موضوعات مورد بحث در این دیدار، برگزاری همه‌پرسی استقلال کردستان بود.

«در این دیدار مباحث و موضوعاتی پیرامون وضعیت اقلیم کردستان و پیامدها و نتایج منفی اجرای همه‌پرسی مورد بحث قرار گرفت، دوران "پس از داعش" در عراق به عنوان دغدغه‌ای مشترک مورد تبادل نظر و گفت و گو قرار گرفت.»

قرار است همه‌پرسی استقلال کردستان ۲۵ سپتامبر برگزار شود. مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق روز گذشته در همایشی در شهرستان سوران به دولت حیدر عبادی سه روز مهلت داده که جایگزینی «مفید و مؤثر» برای همه‌پرسی استقلال کردستان پیشنهاد دهد. بارزانی گفته است که خط سبز عراق، خط قرمز مذاکرات در پیش روی با بغداد است.

خط سبزی که بعد از سقوط صدام حسین پل بریم، حاکم مدنی آمریکایی در عراق ترسیم کرد، شامل شهرهای کرکوک، خانقین و مخمور  نمی‌شود. دولت مرکزی عراق انتطار دارد که کردها بعد از نبرد موصل و پیروزی بر داعش از این مناطق عقب‌نشینی کنند.

به گفته فرمانده نیروی هوافضای سپاه قرار است با توجه به این تحولات کمک‌های مستشاری سپاه به ارتش عراق ادامه یابد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.