ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

عضو شورای شهر تهران: مالیات مردم خرج خرید برنج و روغن برای هیأت‌های مذهبی نشود

در نمایشگاه «عطر سیب» بن‌هایی برای مواد غذایی و علم و کتل و پرچم‌های عزاداری به هیأت‌های عزاداری اهدا شده. زهرا صدراعظم نوری از این موضوع انتقاد کرده.

معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نمایشگاهی با عنوان «عطر سیب» برگزار کرده. در این نمایشگاه بن‌هایی برای مواد غذایی و بهداشتی و همینطور تجهییزات آشپزخانه و علم و کتل و پرچم‌های عزاداری تاسوعا و عاشورا در اختیار هیأت‌های مذهبی گذاشته شده. زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران می‌گوید درآمد شهرداری از محل عوارضی که مردم می‌پردازند نباید خرج هیأت‌های مذهبی شود.

«هدایای فرهنگی» از مالیات‌های مردم برای هیأت‌های مذهبی در نمایشگاه «عطر سیب» در تهران

زهرا صدراعظم نوری، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری کار ایران درباره اهدای مواد غذایی و مصالح فرهنگی برای برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعا گفته است:

«اعتقاد دارم مردم تهران وقتی منابع درآمدی شهرداری را از طریق پرداخت عوارض تأمین می‌کنند، مایل نیستند این عوارض به این نحو هزینه شود. وقتی مردم پولی برای عوارض می‌دهند نباید صرف خرج خرید برنج و روغن برای هیأت‌های مذهبی شود.»

شهرداری تهران سال گذشته اعلام کرد که ۸ میلیارد تومان اعتبار برای توزیع اقلام در میان هیات‌های مذهبی در نظر گرفته شده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.