ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک کارگر جان به در برده از تونل چری: ما هم انسانیم!

یکی از کارگران نجات یافته از تونل چری در شهر کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری در تونل فرو ریخت و بچه‌ها زیر آوار ماندند. کسی برای کمک نبود ... همکارانم جانشان را روی دست‌های من از دست دادند.

بعد از ظهر سه شنبه ۲۸ شهریور، زمانی که کارگران در داخل تونل گردنه چری در کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری در حال آرماتور بندی بودند، سقف تونل ریزش کرد و کارگران زیر آوار محبوس شدند. یک کارگر نجات یافته گفته است همکارانش جانشان را روی دست‌های او از دست دادند.

در این حادثه سه کارگر به نام‌های غلام عباس کریمی از روستای مالک‌آباد صمصمامی و حبیب و  وحید قاسمی از شهر جونقان جان باختند. پنج کارگر نیز مصدوم شدند.

کارگر نجات یافته گفته اند در تونل فرو ریخته و کارگران زیر آوار مانده اند: «کسی برای کمک نبود .... کسی این جا رسیدگی نمی‌کند. این‌ها هم انسانند، حق دارند. حق زندگی دارند. چطور ما ایمنی نداریم؟ بهداشت نداریم؟ مگر می شود یک تونل چیزی نداشته باشد؟

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.