ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سپاه و پژاک: ده‌ها تن در درگیری اخیر کشته شدند

<p>سپاه پاسداران و حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) اعلام کردند که ده&zwnj;ها تن از یکدیگر را در مرزهای سردشت کشته&zwnj;اند.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمید احمدی یکی از فرماندهان سپاه گفته است، ۳۰ تن از اعضای پژاک کشته شدند.<br /> این درگیری روزهای ۱۱ و ۱۲شهرویور ماه در مناطق مرزی شهرستان سردشت واقع در استان آذربایجان غربی رویداده است.<br /> حمید احمدی هم&zwnj;چنین افزوده است: &laquo;به دلیل ماه مبارک رمضان و درخواست&zwnj;هایی که اداره محلی کردستان از ما داشت، فرصتی یک ماهه به گروهک تروریستی پژاک دادیم تا درست فکر کنند، درست تصمیم بگیرند و خودشان از مرزهای ایران خارج شوند.&raquo;<br /> در&zwnj;&zwnj; همان حال پژاک در تارنمای رسمی خود از کشته شدن ۷۶ تن از نیروهای سپاه پاسدارن در این درگیری خبر داده است.<br /> پژاک گفته، ۸ تن از افراد کشته شده از مردم کرد وابسته به سپاه بوده&zwnj;اند، اما سپاه تنها کشته شدن دو تن از آنان را تائید کرده است.</p> <blockquote> <p>پژاک در تارنمای رسمی خود از کشته شدن ۷۶ تن از نیروهای سپاه پاسدارن در این درگیری خبر داده است.&nbsp;اما سپاه تنها کشته شدن دو تن از آنان را تائید کرده است</p> </blockquote> <p>پیش&zwnj;تر تارنمای کردستان و کرد ارگان رسمی حزب دمکرات نوشته بود، سه تن از افراد سپاه به نام&zwnj;های عمر بلاوی، مصطفی حسن سرسپی و عبدالله گورانگان در این درگیر کشته شدند.<br /> از سوی دیگر دوزدار حمو یکی از مسئولان حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) به تارنمای کردی زبان روداو گفته است، نیرو&zwnj;هایشان در حال آماده باش هستند و قصد دارند همراه با نیروهای پژاک با سپاه پاسدارن بجنگند.<br /> اعلام آمادگی نیروهای پ.ک.ک برای مقابله با سپاه پاسدارن در حالی است که برخی از گزارش&zwnj;ها حاکی از زخمی شدن سه سرباز ترکیه در استان بدلیس توسط افراد نا&zwnj;شناس است.<br /> هم&zwnj;زمان با درگیری سپاه و پژاک در مناطق مرزی سردشت، حملات توپخانه&zwnj;ای جمهوری اسلامی پس از توقف ۱۰روزه بار دیگر آغاز شده است.<br /> روز ۱۲ شهریور ماه بر اثر گلوله باران مناطق مرزی یک فرد غیر نظامی به نام فرمان محمد داود در منطقه چومان استان اربیل کشته شد.<br /> &nbsp;پیش&zwnj;تر نیز سه تن از افراد غیر نظامی بر اثر حملات توپخانه&zwnj;ای نیروهای ایران در مناطق مرزی کشته شدند.<br /> در هفته&zwnj;های اخیر ارتش ترکیه نیز مناطق مرزی کردستان عراق را مورد حملات هوایی خود قرار داد که در پی آن هفت عضو یک خانواده کشته شدند.<br /> حملات ارتش ترکیه پس از کشته شدن هفت سرباز ارتش ترکیه در استان هکاری شروع شد.<br /> ارتش ترکیه در بیانیه&zwnj;ای اعلام کرده، در حملات هوایی ارتش به مواضع پ.ک.ک در مناطق مرزی کردستان عراق در روزهای ۱۷ تا ۲۲ آگوست ۱۶۰ عضو این حزب کشته و بیش از صد نفر دیگر زخمی شده&zwnj;اند.<br /> این در حالی است که احمد دنیس سخنگوی پ.ک.ک گفته، تنها سه نفر از نیرو&zwnj;هایشان در استان دهوک کردستان عراق کشته شدند.<br /> گفته می&zwnj;شود پژاک شاخه کردستان ایران پ.ک.ک است، اما مسئولان دو حزب این موضوع را رد می&zwnj;کنند.</p>

سپاه پاسداران و حزب حیات آزاد کردستان (پژاک) اعلام کردند که ده‌ها تن از یکدیگر را در مرزهای سردشت کشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمید احمدی یکی از فرماندهان سپاه گفته است، ۳۰ تن از اعضای پژاک کشته شدند.
این درگیری روزهای ۱۱ و ۱۲شهرویور ماه در مناطق مرزی شهرستان سردشت واقع در استان آذربایجان غربی رویداده است.
حمید احمدی هم‌چنین افزوده است: «به دلیل ماه مبارک رمضان و درخواست‌هایی که اداره محلی کردستان از ما داشت، فرصتی یک ماهه به گروهک تروریستی پژاک دادیم تا درست فکر کنند، درست تصمیم بگیرند و خودشان از مرزهای ایران خارج شوند.»
در‌‌ همان حال پژاک در تارنمای رسمی خود از کشته شدن ۷۶ تن از نیروهای سپاه پاسدارن در این درگیری خبر داده است.
پژاک گفته، ۸ تن از افراد کشته شده از مردم کرد وابسته به سپاه بوده‌اند، اما سپاه تنها کشته شدن دو تن از آنان را تائید کرده است.

پژاک در تارنمای رسمی خود از کشته شدن ۷۶ تن از نیروهای سپاه پاسدارن در این درگیری خبر داده است. اما سپاه تنها کشته شدن دو تن از آنان را تائید کرده است

پیش‌تر تارنمای کردستان و کرد ارگان رسمی حزب دمکرات نوشته بود، سه تن از افراد سپاه به نام‌های عمر بلاوی، مصطفی حسن سرسپی و عبدالله گورانگان در این درگیر کشته شدند.
از سوی دیگر دوزدار حمو یکی از مسئولان حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) به تارنمای کردی زبان روداو گفته است، نیرو‌هایشان در حال آماده باش هستند و قصد دارند همراه با نیروهای پژاک با سپاه پاسدارن بجنگند.
اعلام آمادگی نیروهای پ.ک.ک برای مقابله با سپاه پاسدارن در حالی است که برخی از گزارش‌ها حاکی از زخمی شدن سه سرباز ترکیه در استان بدلیس توسط افراد نا‌شناس است.
هم‌زمان با درگیری سپاه و پژاک در مناطق مرزی سردشت، حملات توپخانه‌ای جمهوری اسلامی پس از توقف ۱۰روزه بار دیگر آغاز شده است.
روز ۱۲ شهریور ماه بر اثر گلوله باران مناطق مرزی یک فرد غیر نظامی به نام فرمان محمد داود در منطقه چومان استان اربیل کشته شد.
 پیش‌تر نیز سه تن از افراد غیر نظامی بر اثر حملات توپخانه‌ای نیروهای ایران در مناطق مرزی کشته شدند.
در هفته‌های اخیر ارتش ترکیه نیز مناطق مرزی کردستان عراق را مورد حملات هوایی خود قرار داد که در پی آن هفت عضو یک خانواده کشته شدند.
حملات ارتش ترکیه پس از کشته شدن هفت سرباز ارتش ترکیه در استان هکاری شروع شد.
ارتش ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرده، در حملات هوایی ارتش به مواضع پ.ک.ک در مناطق مرزی کردستان عراق در روزهای ۱۷ تا ۲۲ آگوست ۱۶۰ عضو این حزب کشته و بیش از صد نفر دیگر زخمی شده‌اند.
این در حالی است که احمد دنیس سخنگوی پ.ک.ک گفته، تنها سه نفر از نیرو‌هایشان در استان دهوک کردستان عراق کشته شدند.
گفته می‌شود پژاک شاخه کردستان ایران پ.ک.ک است، اما مسئولان دو حزب این موضوع را رد می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    ایران در این درگیریها به خسارات مالی و جانی که بر سپاه پاسداران وارد آمد سرپوش می گذارد. وگرنه بسیار ساده میتوانی از سربازان و درجه داران در کلانتریهای شهر متوجه خسارات سنگینی که بر نیروهای متجاوز سپاه بشوی که هم در شهرها و هم در کوهها یک نقش را دارند و آن سرکوب صدای واقعی ملت است . یادمان نمی رود که همین مزدوران جوانان ما را در دانشگاهها و خیابانها با قصاوت تمام به قتل می رساندند و هزاران نخبه ما را آواره کشورهای دیگر کرده اند. اما ملت ایران و خصوصا کردستان این امید هر روز با پایه های قوی تری درشان شکل میگیرد که استبداد ایدئولوژی انحصار طلب اسلام آخوندی در حال فرو ریختن است. زنده باد انسان- کرمانشاه