ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دستغیب: «جریان انحرافی» رای می‌خرد

<p>احمدرضا دستغيب، نماينده اصلاح&zwnj;طلب مجلس ايران گفته &laquo;جريان انحرافی&raquo; برای ورود به مجلس نهم، &laquo;خريد رأی&raquo; را در سراسر کشور آغاز کرده است.</p> <p><br /> دستغيب در گفت&zwnj;وگو با روزنامه مردم&zwnj;سالاری چاپ تهران که چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ منتشر شده، از &laquo;بن کتاب، وام کم بهره و پول نقد&raquo; به عنوان شيوه&zwnj;های خريد رأی نام برده است.</p> <!--break--> <p><br /> جريان انحرافی، توصيفی است که درباره اسفنديار رحيم مشايی، رئيس دفتر رئيس&zwnj;جمهور ايران و همفکرانش به کار برده می&zwnj;شود. اين &laquo;جريان&raquo; متهم شده که می&zwnj;خواهد ولايت فقيه و روحانيت را &laquo;تضعيف&raquo; کند.اتهامات امنيتی و اقتصادی نيز از ديگر مواردی است که عليه اين جريان مطرح شده است.</p> <p><br /> پيشتر نيز شماری از نمايندگان مجلس گفته بودند &laquo;جريان انحرافی&raquo; قصد دارد دست&zwnj;کم ۱۵۰ کرسی مجلس نهم را به دست آورد.<br /> احمدرضا دستغيب، ورود &laquo;جريان انحرافی&raquo; به مجلس را &laquo;خطری برای برای کل کشور&raquo; دانسته و افزوده اگر وابستگان به اين جريان به مجلس راه پيدا کنند، &laquo;يک شبه مملکت را به دشمنان انقلاب اسلامی می&zwnj;فروشند.&raquo;</p> <p><br /> به گفته اين عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس، همفکران &laquo;جريان انحرافی&raquo;، &laquo;صلاحيت&raquo; ورود به مجلس را ندارند و شورای نگهبان بايد از ورود اين افراد به مجلس &laquo;جلوگيری کند.&raquo;</p> <p><br /> بر اساس قوانين ايران، &laquo;صلاحيت&raquo; کسانی که قصد کانديداتوری در انتخابات مجلس را دارند، بايد به تأييد شورای نگهبان برسد. <br /> چند روز پيش نيز تارنمای &laquo;جوان آنلاين&raquo; وابسته به سپاه پاسداران ايران نوشت جريان &laquo;انحرافی&raquo; به شدت &laquo;تشنه قدرت&raquo; است و در انتخابات مجلس نهم به دنبال ايجاد &laquo;آشوب&zwnj;های جزيره&zwnj;ای&raquo; در شهرهای کوچک است.</p> <p><br /> همچنين آيت&zwnj;الله علی خامنه&zwnj;ای، رهبر جمهوری اسلامی ۹ شهريور امسال در خطبه&zwnj;های نماز عيد فطر تهران گفت بايد مراقب بود انتخابات، تبديل به &laquo;چالشی برای امنيت کشور&raquo; نشود.</p> <p><br /> وی با يادآوری آنچه &laquo;تلاش دشمنان برای سوءاستفاده از انتخابات و ضربه زدن به امنيت کشور&raquo; عنوان کرد، به &laquo;مردم، مسئولان مختلف، منبرداران و فعالان سياسی&raquo; هشدار داد که &laquo;مراقب چالش&zwnj;های ضد امنيتی و تلاش&zwnj;های دشمنان&raquo; باشند.<br /> انتخابات نهمين دوره مجلس ايران ۱۲ اسفند سال جاری به&zwnj;طور سراسری در این کشور برگزار می&zwnj;شود.</p> <p>&nbsp;</p>

احمدرضا دستغيب، نماينده اصلاح‌طلب مجلس ايران گفته «جريان انحرافی» برای ورود به مجلس نهم، «خريد رأی» را در سراسر کشور آغاز کرده است.

دستغيب در گفت‌وگو با روزنامه مردم‌سالاری چاپ تهران که چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ منتشر شده، از «بن کتاب، وام کم بهره و پول نقد» به عنوان شيوه‌های خريد رأی نام برده است.

جريان انحرافی، توصيفی است که درباره اسفنديار رحيم مشايی، رئيس دفتر رئيس‌جمهور ايران و همفکرانش به کار برده می‌شود. اين «جريان» متهم شده که می‌خواهد ولايت فقيه و روحانيت را «تضعيف» کند.اتهامات امنيتی و اقتصادی نيز از ديگر مواردی است که عليه اين جريان مطرح شده است.

پيشتر نيز شماری از نمايندگان مجلس گفته بودند «جريان انحرافی» قصد دارد دست‌کم ۱۵۰ کرسی مجلس نهم را به دست آورد.
احمدرضا دستغيب، ورود «جريان انحرافی» به مجلس را «خطری برای برای کل کشور» دانسته و افزوده اگر وابستگان به اين جريان به مجلس راه پيدا کنند، «يک شبه مملکت را به دشمنان انقلاب اسلامی می‌فروشند.»

به گفته اين عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس، همفکران «جريان انحرافی»، «صلاحيت» ورود به مجلس را ندارند و شورای نگهبان بايد از ورود اين افراد به مجلس «جلوگيری کند.»

بر اساس قوانين ايران، «صلاحيت» کسانی که قصد کانديداتوری در انتخابات مجلس را دارند، بايد به تأييد شورای نگهبان برسد.
چند روز پيش نيز تارنمای «جوان آنلاين» وابسته به سپاه پاسداران ايران نوشت جريان «انحرافی» به شدت «تشنه قدرت» است و در انتخابات مجلس نهم به دنبال ايجاد «آشوب‌های جزيره‌ای» در شهرهای کوچک است.

همچنين آيت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ۹ شهريور امسال در خطبه‌های نماز عيد فطر تهران گفت بايد مراقب بود انتخابات، تبديل به «چالشی برای امنيت کشور» نشود.

وی با يادآوری آنچه «تلاش دشمنان برای سوءاستفاده از انتخابات و ضربه زدن به امنيت کشور» عنوان کرد، به «مردم، مسئولان مختلف، منبرداران و فعالان سياسی» هشدار داد که «مراقب چالش‌های ضد امنيتی و تلاش‌های دشمنان» باشند.
انتخابات نهمين دوره مجلس ايران ۱۲ اسفند سال جاری به‌طور سراسری در این کشور برگزار می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    جريان «انحرافی» به شدت «تشنه قدرت» است...... باقی جریانها چطور؟