ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دراویش گنابادی: تبدیل حکم تبعید محمدعلی شمشیرزن به حبس ابد

دادسرای انقلاب شیراز حکم نفی بلد مادام‌العمر محمدعلی شمشیرزن را به حبس ابد تغییر داد. محمدعلی شمشیرزن از دراویش گنابادی هم‌اکنون در زندان بندرعباس به سر می‌برد.

منابع نزدیک به دراویش گنابادی می‌گویند که دادسرای انقلاب شیراز حکم نفی بلد مادام‌العمر محمدعلی شمشیرزن را به حبس ابد تغییر داد.

محمدعلی شمشیرزن از دراویش گنابادی هم‌اکنون در زندان بندرعباس به سر می‌برد.

بنابر گزارش وب‌سایت «مجذوبان نور» نزدیک به دراویش گنابادی، یک قاضی اجرای احکام دادسرای انقلاب شیراز در حکمی اعلام کرده «با توجه به زندانی بودن محمدعلی شمشیرزن و در خصوص تعیین سقف برای محکومیت محکومان محمدعلی شمشیرزن، کاظم دهقان و حمیدرضا آرایش اعلام می‌دارد در مجازات نفی بلد حداقل مشخص می‌باشد و سقف ندارد تا توبه محکومین محرز شود.»

«مجذوبان نور» نزدیک به دراویش گنابادی ادعا کرده این قاضی دستور جلب سایر دراویش شهر کوار را که به مجازات تبعید محکوم شده‌اندصادر کرده است.

در احکام صادره از سوى دادگاه انقلاب شیراز که بارها از سوی درویش‌های گنابادى به آن اعتراض شده است، محمدعلی شمشیرزن، کاظم دهقان و حمید آرایش به اتهام محاربه از طریق عضویت در فرقه انحرافی مادام‌العمر به بندرعباس، زاهدان و اهواز تبعید شده بود.

محمدعلی شمشیرزن در بهار ۱۳۹۴ در حالی بازداشت شد که برای اعلام حضور روزانه به کلانتری این شهر مراجعه کرده بود. او همچنان در تبعید به سر می‌برد.

محمدعلی شمشیرزن که اهل شهرستان کوار است، نخستین‌بار ‌در اردیبشهت‌ماه سال ۹۱، پس از بالاگرفتن درگیری با دراویش گنابادی استان فارس بازداشت شده بود.

نهادهای ناظر بر حقوق بشر در ایران بارها نسبت به وخامت حال این زندانی سیاسی در زندان هشدار داده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.