ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محرم در ایران: راه‌اندازی کمپین اهدای خون شیعه

کمپین اهدای خون مسلمانان شیعه اعلام کرده قصد دارد وقف خون در عاشورا را به مثابه یک فرهنگ جهانی و زبان مشترک بین مسلمانان جا بیندازد.

در ایران به مناسب محرم کمپین اهدای خون «شیعه» به راه افتاده.

این کمپین در بیانیه خود نوشته «اهدای خون در روزعاشورا فرصت مناسبی برای نشان دادن بخش اندکی از چهره واقعی اسلام و مسلمانان به جهان است، پس با تآسی از سالار شهیدان با اهدا خون خود سربلندی اسلام را رقم میزنیم».

کمپین اهدای خون مسلمانان شیعه اعلام کرده قصد دارد وقف خون در عاشورا را به مثابه یک فرهنگ جهانی و زبان مشترک بین مسلمانان جا بیندازد. این کمپین از هوادارانش خواسته برای حمایت از اهدای خون «شیعه»، با استفاده از ربات تلگرام عکس خود را به پوسترهای زیر الصاق کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    شما ملاها تو این چهل سال خون مردم تو شیشه کردید کافی نیست؟

  • فریبرز

    کمپین خون، بهترین عنوان برای شیعه های اثنی اعشر است. این مذهب نیاز عجیب و دیوانه واری به خون دارد. خون مظهر شیعه است و این نماد بخوبی چهره این مذهب مالیخولیایی را نشان میدهد. ایرانیان متاسفانه با دسیسه های آخوند جنایتکار و سالوس شیعه به ورطه مالیخولیا و دیوانگی رسیده اند و جالب این است خود مردم ( حال به هر بهانه) بر روی این آتش دیوانگی نفت میریزند. محرم، حسین، شهادت، عاشورا مفاهیمی است که عمری است ایرانیان با آن سر کارند. مفاهیمی که هیچ نفعی و مزیتی برای این ملت بخت برگشته ندارند. به نظر من نقطه شروع برخورد با شیعه و این مذهب جهنمی، حسین و عاشورای اوست. این افسانه مسموم و پر ضرر باید از زندگی ایرانیان، مخصوصا نسلهای آتی رخت بربند و جای خود را به شادی و کارنوالهای شادی و نشاط ملی بدهد. لذا ما نیاز به کمپین خون نداریم بلکه نیاز به کمپین عقل و خردمندی داریم.