ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مستمری بازنشستگان فولاد پرداخت نشده است

مستمری بسیاری از بازنشستگان در حد حداقل‌های قانونی است. بنا بر پیگیری‌های انجام شده منابع مالی لازم برای پرداخت مستمری‌ها وجود ندارد.

۸۵ هزار بازنشسته صنعت فولاد هنوز مستمری ماه شهریور را دریافت نکرده‌اند. استفاده بازنشستگان از خدمات درمانی نیز با مشکل مواجه شده و درمانگاه‌های طرف قرارداد از پذیرش آن‌ها سرباز می‌زنند.

سال ۹۵- تجمع صدها نفر از بازنشستگان صنعت فولاد در مقابل ساختمان مجلس در تهران

مستمری بسیاری از بازنشستگان در حد حداقل‌های قانونی است. یکی از بازنشستگان صنعت فولاد به خبرگزاری کار ایران(ایلنا) گفته است بنا بر پیگیری‌های انجام شده، منابع مالی لازم برای پرداخت مستمری‌ها وجود ندارد.

بازنشستگان همچنین گفته‌اند درمانگاه شبانه‌روزی فولاد که تنها مرکز مستقیم درمانی بازنشستگان است، با کمبود پزشک متخصص و امکانات پزشکی روبه‌روست و درمانگاه‌های طرف قرارداد نیز از ارایه سرویس به بازنشستگان خودداری می‌کنند.

پیش‌تر «اکبر نوروزی» مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور از ناکافی بودن بودجه‌ سال ۹۶ برای بازنشستگان و تاخیر در پرداخت آن خبر داده بود.

بازنشستگان صنعت فولاد بارها در ارتباط با مطالبات خود از جمله تاخیر در پرداخت مستمری‌ها اعتراض و و تظاهرات کرده‌اند. آنها خواستار همسان‌سازی حقوق بازنشستگان قدیمی، لغو خودگردانی صندوق فولاد و انتقال به صندوق بازنشستگی کشوری با تطبیق آیین‌نامه معتبر فولاد شده‌اند.

مکلف کردن دولت به اجرای تعهداتش و پرداخت مطالبات قانونی بازنشستگان فولاد مطابق آیین‌نامه معتبر فولاد و پرداخت به موقع حقوق و هزینه‌های درمانی بازنشسته فولاد از بودجه‌های سنواتی از دیگر خواسته‌های آنهاست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.